یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 18:51

کد خبر 542849

جمعه 15 تیر 1403 - 01:21:00


فردیناند: اگر مینو بازی نکند، پیاده به انگلیس برمی‌گردم!


ورزش 3/این واکنش تند فردیناند در پی گزارش‌هایی مبنی بر احتمال تغییر عمده‌ تاکتیکی ساوت‌گیت و استفاده از سیستم دفاع سه نفره مقابل سوئیس صورت گرفته است. این تغییر سیستم به ترنت الکساندر-آرنولد و بوکایو ساکا اجازه می‌دهد تا به عنوان وینگ بک بالاتر از سه مدافع میانی، احتمالا کایل واکر، جان استونز و ازری کونسا، به میدان بروند.
هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی در خط میانی به کار گرفته خواهند شد، اما فردیناند بر لزوم حضور ماینو در ترکیب اصلی تیم تأکید کرده است.
این بازیکن جوان منچستریونایتد در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل اسلواکی که در آن انگلیس عملکرد ضعیفی از خود نشان داد، اما با ضربه‌ی قیچی برگردان خیره‌کننده جود بلینگام در دقیقه‌ 95 نجات پیدا کرد، از معدود نکات مثبت تیم سه شیر بود و به نظر می‌رسد در حال ایجاد هماهنگی خوبی با دکلان رایس در خط میانی است.

فردیناند در شبکه اجتماعی X، که پیش‌تر با نام توییتر شناخته می‌شد، نوشت: «اگه مینو فیکس نباشد، پیاده برمی‌گردم انگلیس!‌ حتماً باید… .»
تیم ملی انگلیس روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف سوئیس خواهد رفت و برنده این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی با تیم‌های هلند یا ترکیه روبرو خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط