دوشنبه 18 تیر 1403 - 06:54

کد خبر 543052

جمعه 15 تیر 1403 - 09:43:21


استاندار: مشارکت مردم کردستان در انتخابات بسیار خوب است


ایرنا/ استاندار کردستان گفت: طبق گزارش های دریافتی از شهرستان های مختلف مشارکت مردم در انتخابات تاکنون بسیار خوب بوده است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق گزارش ها، در خیلی از شعب استان، از ساعت شروع فرآیند رای گیری، جمعیت بسیار خوبی در شعب حضور یافته اند.
وی با بیان اینکه شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات این دوره هستیم، ابراز امیدواری کرد این روند تا ساعات پایانی اخذ رای ادامه داشته باشد.
استاندار کردستان از مردم خواست با توجه به تعطیلی امروز و احتمال حضور در اماکن تفریحی در خارج از شهرها، حتما کارت ملی به همراه داشته باشند و با استفاده از صندوق های سیار، در انتخابات شرکت کنند.
زارعی کوشا با بیان اینکه همه در هر جای استان می توانند به شعب اخذ رای مراجعه کنند، اضافه کرد: مشارکت امروز بسیار مهم و نقش تعیین کننده ای در آینده کشور دارد.
۲۵ هزار عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان کردستان فرآیند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را انجام می دهند.
۳۱ هیات اجرایی در مرکز شهرستانها و بخشداری های کردستان فعال است و ۱۰ فرمانداری و ۲۱ بخشداری به عنوان مراکز حوزه های انتخابات، مسئولیت پشتیبانی، هدایت و اجرای فرایندهای انتخابات را برعهده دارند.
 
 


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط