دوشنبه 18 تیر 1403 - 06:39

کد خبر 543064

جمعه 15 تیر 1403 - 09:48:18


اسکالونی: بازیکنان آرژانتین در سخت‌ترین لحظه هم خونسرد هستند


طرفداری/سرمربی آرژانتین از عملکرد بازیکنانش در دیدار با اکوادور می گوید. 
در جریان دیدار یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 بین آرژانتین و اکوادور، کار مدافع عنوان قهرمانی پیچیده شد. آلبی سلسته در ضربات پنالتی و با درخشش امیلیانو مارتینز، مقابل حریفش پیروز شد و به نیمه نهایی کوپا آمریکا 2024 رسید. لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد تیمش و مصدومیت لیونل مسی حرف هایی به زبان آورد. 
عملکرد بازیکنان آرژانتین مقابل اکوادور
 از عملکرد لیساندرو مارتینز کاملا راضی بودم . او خوب بازی کرد و به دلیل مشکل کوچک ناشی از خستگی، تصمیم گرفتم تعویضش کنم. تیم خودش را نشان داد. اکوادور در لحظاتی روی ما فضار وارد کرد اما تیم ما همیشه می تواند واکنش درستی از خودش نشان دهد، بدون در نظر گرفتن این که خوب بازی می کند یا بد. تیم در ضربات پنالتی با تمام وجود به دیبو مارتینز اعتماد داشت. این اعتماد واقعا اهمیت دارد. وقتی او پنالتی مهار می کند، جو خاصی در استادیوم تشکیل می شود. 
فوتبال روی کاغذ برگزار نمی شود 
 قبلا گفته بودند که ما با آسان ترین قرعه مواجه شده ایم. من به چنین چیزی اعتقاد ندارم و نداشتم. فوتبال روی زمین چمن بازی می شود، نه کاغذ. این تیم همیشه خونسرد است و آرامش درونی دارد؛ حتی اگر خوب بازی نکند و اتفاقات پیچیده ای در زمین رخ دهد. باید این مسابقه را دوباره تماشا و آنالیز کنم. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. این بار از هیچ کدام از اتفاقات بازی لذت نبردم. البته که خوشحالیم اما مواقعی بود که بازی برایمان دشوار شده بود. 
وضعیت لیونل مسی 
 وضعیت لیونل مسی؟ هر بار که از او حالش را پرسیدم گفت که مشکلی ندارد و می خواهد بازی کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط