دوشنبه 18 تیر 1403 - 06:55

کد خبر 543072

جمعه 15 تیر 1403 - 09:51:51


سیلوا: دیدار با فرانسه تقابل شخصی رونالدو و امباپه نیست


ایسنا/ هافبک تیم ملی پرتغال می‌گوید دیدار با فرانسه تقابل شخصی کریستیانو رونالدو و کیلیان ام‌باپه نخواهد بود.
دو تیم مدعی فرانسه و پرتغال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. دو تیم در این رقابت‌ها عملکرد چندان خوبی نداشتند، خصوصا فرانسه که با دو گل به خودی حریفان و یک گل از روی نقطه پنالتی به این مرحله رسیده است.
برناردو سیلوا پیش از این دیدار گفت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. بازی در این مرحله برابر تیم بزرگی چون فرانسه رویای هر بازیکنی است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد ممکن را در بازی داشته باشیم.
موضوع اصلی این دیدار تقابل رونالدو برابر کیلیان ام‌باپه است. این احتمالا آخرین تقابل این دو فوق ستاره در رده ملی است. 
سیلوا گفت: اول از همه باید تاکید کنم که این دیدار تقابل شخصی کیلیان و کریستیانو نیست بلکه تقابل پرتغال و فرانسه است. رونالدو و ام‌باپه دو بازیکن فوق‌العاده محسوب می‌شوند. کریستیانو یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال فوتبال به خود دیده و کیلیان هنوز در میانه‌های دوران حرفه‌ای‌اش به سر می‌برد و ستاره قابل احترامی است اما مهم‌ترین چیز این است که سرنوشت این بازی به طور خاص به این دو ستاره مربوط نمی‌شود بلکه دو تیم چهره‌های دیگری هم دارند که می‌توانند مهم باشند. این دیدار اصلا تقابل شخصی این دو ستاره نیست.  ما می‌خواهیم به نیمه‌نهایی صعود کنیم و با تمام توان برابر فرانسه ظاهر خواهیم شد.
او در پایان درباره احساساتی شدن کریستیانو رونالدو در دیدار با اسلوونی نیز گفت:‌ ما انسان هستیم و طبیعی است بعضی مواقع احساساتی شویم. زمانی که  رونالدو پنالتی را از دست داد احساساتی شد و آن اتفاقات رخ داد. به نظر من این کاملا قابل قبول است و مشکلی ندارد. گاهی اوقات اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که انتظار ندارید. او احساس کرد که می‌توانست این کار را انجام دهد و وقتی پنالتی را از دست داد احساساتی شد.
البته رونالدو، فوق ستاره پرتغالی با وجود از دست دادن پنالتی در جریان بازی، توانست در ضربات پنالتی مقابل اسلوونی کارش را انجام دهد و به تیمش برای صعود به دور بعد کمک کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط