دوشنبه 18 تیر 1403 - 08:39

کد خبر 543160

جمعه 15 تیر 1403 - 10:50:48


تماس زلاتان با موراتا برای بردن او به میلان


تسنیم/مشاور مالک باشگاه میلان شخصاً برای بردن ستاره خط حمله تیم فوتبال اتلتیکومادرید به سن‌سیرو دست به کار شده است.
با وجود تأکید اخیر آلوارو موراتا بر ماندن در اتلتیکومادرید تا زمان بردن جام با این تیم، میلانی‌ها همچنان امیدوارند که بتوانند این ستاره اسپانیایی را به سری A برگردانند.
طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا؛ زلاتان ابراهیموویچ مشاور مالکان باشگاه میلان شخصاً با موراتا صحبت کرده است تا نظر او را برای پوشیدن پیراهن روسونری در فصل آینده جلب کند.
موراتا اخیراً با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای ترک اتلتیکومادرید ندارد و می‌خواهد طعم قهرمانی پیراهن این تیم را بچشد؛ البته برخی از رسانه‌‌ها این پست موراتا را با هدف تکذیب شایعه رفتنش به عربستان سعودی دانسته‌اند.
 با این حال طبق ادعای نشریه رلووی اسپانیا؛ ایبرا با موراتا تماس گرفته است. در همین حال جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مهاجم پیشین یوونتوس در قراردادش با اتلتیکومادرید بندی دارد که به او اجازه جدایی می‌دهد و این بند در تابستان امسال قابلیت فعال‌سازی دارد.
به موجب این بند، میلان می‌تواند با پرداخت 13 میلیون یورو موراتا را از اتلتیکومادرید بخرد.
موراتای 31 ساله از دوران بازیگری‌اش در ایتالیا خاطرات خوبی دارد و ایتالیایی بودن همسرش نیز شانس بازگشت او به سری A را ارتقا می‌دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط