دوشنبه 18 تیر 1403 - 07:40

کد خبر 543177

جمعه 15 تیر 1403 - 10:59:59


مینی الکلاسیکو در جذا‌ب‌ترین بازی یورو


ورزش 3/در مسابقه هیجان انگیز و فوق العاده حساس آلمان – اسپانیا می توانیم یک مینی الکلاسیکو جذاب را شاهد باشیم.
بدون شک دیدار آلمان  اسپانیا می توانست دیدار فینال جام ملت‌های اروپا 2024 باشد چرا که این دو تیم بالاترین کیفت را در چهار مسابقه قبلی خود طی این  رقابت‌ها ارائه کرده اند و طبیعتا حذف شدن یکی از این دو تیم قبل از فینال برای فوتبال و این تورنمنت خوب نیست.
به هر حال نکته جالب در تقابل بین این دو تیم رودررویی گروهی از بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا در قالب تیم های ملی آلمان و اسپانیاست که می تواند یک الکلاسیکو کوچک و جذاب را در یک چهارم نهایی یورو 2024 به وجود بیاورد.
در تیم ملی اسپانیا خوسلو، ناچو و کارواخال از رئال مادرید و پدری، یامال، فران تورس و فرمین لوپز از بارسلونا حضور دارند. در تیم ملی آلمان نیز تونی کروس و رودیگر عضو باشگاه رئال مادرید هستند و گوندوغان و تراشتگن برای بارسا بازی می کنند که تقابل این نفرات در بازی عصر جمعه می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی و یادآور الکلاسیکوهای یکی دو فصل اخیر باشد.
البته از بین بازیکنان تیم ملی آلمان تراشتگن که قطعا نیمکت نشین است و در تیم اسپانیا هم از بین رئالی‌ها ناچو و خوسلو جایی در ترکیب اصلی ندارند و در میان بازیکنان ملی پوش بارسا هم فران تورس و فرمین لوپز بازیکنان نیمکت نشین به حساب می‌آیند.
در واقع در شروع مسابقه این بازی محل تقابل کارواخال ، پدری و یامال با تونی کروس  و گوندوغان خواهد بود که می تواند لحظات جذاب و جالبی را رقم بزند و باید دید این ستاره ها حکم تعیین کننده ای برای رسیدن تیم ملی کشورشان به نیمه نهایی را ایفا خواهند کرد یا خیر.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط