دوشنبه 18 تیر 1403 - 18:49

کد خبر 543676

جمعه 15 تیر 1403 - 18:30:00


رادان: برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل


تسنیم/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: الحمدالله شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم و تا به این لحظه انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی امروز جمعه 15 تیرماه 1403 در "مرحله دوم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری" با حضور در محل صندوق سیار در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی انتظامی کشور، رای خود را به صندوق انداخت.

سردار رادان پس از انداختن رای خود به صندوق، اظهار داشت: الحمدالله تا کنون شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم تا به این لحظه  انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است و تا به آخر هم ان شاءالله همچون انتخابات گذشته همینگونه باشد مردم عزیز به خاطر دارند در اولین مرحله این انتخابات نیز همکاران ما با فداکاری و نثار جان شان از آرای مردم مراقبت کردند و همچنان نیز در کنار مردم و برای صیانت از آرای آنان خواهند بود و امیدواریم با مشارکت بالا اوقات بسیار خوبی رقم بخورد.

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص توصیه به مردم نیز تاکید کرد: بی‌شک برای همه قانون فصل‌الخطاب بوده و ملتزم و مکلف بودن به رعایت قانون و اخلاق بهترین توصیه است که ان شاء الله متعهد به قانون باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط