دوشنبه 18 تیر 1403 - 22:02

کد خبر 543837

جمعه 15 تیر 1403 - 20:13:12


کروس جام را برای ستاره اسپانیا تمام کرد


ورزش 3/تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی مقابل آلمان را با بدشانسی شروع کرد و خیلی زود ستاره‌اش را از دست داد.
بازی با فشار آلمان روی دروازه حریف شروع شده بود و شاگردان یولیان ناگلزمان برای گلزنی تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند که یک برخورد باعث مصدومیت پدری شد.
پدری در دقیقه 4 در میان این فشار سعی داشت توپ را از محوطه جریمه دور کند که گام بلندی برداشت و به فضای خالی مقابل خود حرکت کرد که تونی کروس از راه رسید.

کروس در تقابل با پدری توپ او را را پای چپ از مقابل بازیکن دور کرد و سپس به او برخورد کرد. زانوی چپ کروس به قسمت داخلی زانوی پدری برخورد کرد و او روی زمین افتاد.
پدری احساس درد شدید داشت اما پس از بررسی پزشک اسپانیا سعی کرد به بازی ادامه دهد. بازی ادامه یافت و دو تیم کار را در میانه میدان دنبال می‌کردند که پدری روی زمین افتاد.
بازیکن بارسلونا از ناحیه زانو احساس درد شدید داشت و نمی‌توانست به بازی ادامه دهد که این پیام به کادرفنی منتقل شد و لوئیس دلا فوئنته تصمیم گرفت دنی اولمو را به داخل زمین بفرستد.

کروس در حالیکه پدری روی زمین بود به سمت این بازیکن رفت و از او دلجویی کرد تا توضیح دهد دلیل برخورد او با این بازیکن برای مصدوم کردن او نبوده است.
پدری که بخش عمده‌ای از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت شدید از دست داده بود با ناراحتی زمین را ترک کرد و نیمکت نشینان اسپانیا برای دلداری دادن به سمت او رفتند و این بازیکن را در آغوش کشیدند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط