شنبه 14 مهر 1403 - 05:26

کد خبر 544103

شنبه 16 تیر 1403 - 07:59:11


بازیکن‌سازی تعطیل، باشگاه‌ها بازیکن ۴۰، ۵۰ میلیاردی می‌خرند!


فارس/به جرات می‌توان ادعا کرد که در فصل نقل و انتقالات هیچ باشگاهی به دنبال جذب بازیکنان جوان و یا کشف استعداد از آکادمی‌ها نیست.
قیمت بعضی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات امسال آنقدر بالا رفته که حتی باور آن هم در ذهن نمی‌گنجد. یک بازیکن کاملا معمولی برای ماندن در تیم خود حداقل ۳۰ میلیارد تومان می‌خواهد و بازیکنی که تنها یک نیم فصل در تیم قبلی درخشیده با ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان سر از تیم جدید در می‌آورد.

باشگاه‌ها اساساً چیزی به نام آکادمی ندارند و یا اگر دارند فقط در حد حرف و شعار است و اینکه بگویند ما هم آکادمی داریم. هیچ باشگاهی دنبال بازیکنان جوان و استعدادهای آینده نمی‌رود و کار بازیکن‌سازی حداقل در ۱۲ باشگاه به طور کامل تعطیل شده است.

چنین شرایطی قطعاً باب میل دلال‌هاست و آنها مثل هر سال در فصل نقل و انتقالات مشغول جولان دادن و به جیب زدن پول‌های میلیاردی هستند.با ادامه این روند هم هیچ تغییر مثبتی در فصل نقل و انتقالات ایجاد نخواهد شد و می‌توان پیش بینی کرد که طبق روال هر سال فقط قیمت بازیکنان خوب و حتی متوسط و معمولی به شکل اعجاب آوری افزایش پیدا کند.

در همین راستا شنیدیم یک باشگاه متمول لیگ برتری به بازیکن سرشناس فوتبال ایران برای ۲ سال ۱۴۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده و در واقع چیزی حدود سالی ۷۰ میلیارد تومان با آن بازیکن پول می‌رسد! حالا اینکه چنین پول‌هایی از کجا می‌آید الله و اعلم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط