شنبه 14 مهر 1403 - 06:42

کد خبر 544276

شنبه 16 تیر 1403 - 10:01:00


بیونکا این بار برای ساخت خودرو وارد هنگ کنگ می شود


/ در ۲۸ ژوئن، تولیدکننده خودرو های برقی بیونکا (BeyonCa) که توسط معاون سابق گروه فولکس واگن Weiming Soh تاسیس شده است، تأسیس کارخانه تولیدی خود را در هنگ کنگ اعلام کرد. آقای Soh این نامه را امضا کرد که نشان دهنده ورود به مرکز تولید پیشرفته متعلق به شرکت پارک های علم و فناوری هنگ کنگ (HKSTP) در Tseung Kwan (A.K.A. InnoPark) بود.

خلاصه ای در مورد بیونکا
) یک برند خودرو های بر پایه انرژی های نو و رده بالا است که در سال ۲۰۲۱ توسط Weiming Soh، معاون سابق گروه فولکس واگن و مدیرعامل فعلی رنو چین تاسیس شده است. اولین خودروی مفهومی بیونکا در سال ۲۰۲۲ با عنوان GT Opus 1 ، یک کوپه الکتریکی با طول بدنه ۵.۲ متر و باتری ۱۳۰ کیلو وات ساعت معرفی شد. گفته شده است قیمت آن از ۱۴۰ هزار دلار شروع می شود.

سال گذشته، بیونکا یادداشت تفاهمی با شرکت هلدینگ گروه Al Faisaliah عربستان سعودی امضا کرد تا فرصت های توسعه، تولید، خرده فروشی و شارژ خودرو های برقی را بررسی کند که در این خصوص ، مطالبی را تهیه و در سایت آخرین خودرو منتشر نمودیم که می توانید آن ها را مطالعه بفرمایید. بعد ها، ویمینگ سو یک مشارکت استراتژیک با مقامات شهرداری شهر ژوجی، استان ژجیانگ در چین ایجاد کرد. و اکنون، بیونکا برنامه ایجاد یک کارخانه تولیدی در هنگ کنگ را اعلام کرده است.

بیونکا در هنگ کنگ
در ۲۸ ژوئن، بیونکا ورود خود را به Inno Park هنگ کنگ اعلام کرد. این یک پایگاه تولیدی ۷۵ هکتاری با دسترسی دریایی است که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده است. طبق گفته HKSTP، این مجموعه برای صنایع سنگین، تولید تجاری سبک و توسعه فناوری مناسب است. بیونکا در اینجا یک کارخانه مونتاژ و همچنین چهار مرکز کلیدی ایجاد خواهد کرد: مرکز هوش مصنوعی و تحقیق و توسعه خودرو ، مرکز داده ، مرکز بازاریابی ، و مرکز خدمات سلامت هوشمند و تجربه مشتری.

بیونکا اولین تولید کننده خودرو خواهد بود که به InnoPark می پیوندد. این کارخانه در هنگ کنگ بر روی کابین ، هوش مصنوعی و تولید خودرو تمرکز خواهد کرد. در همین حال، موم کشی ، جوشکاری بدنه و نقاشی بدنه در سرزمین اصلی چین انجام خواهد شد.

به نظر می رسد که کارخانه بیونکا در سرزمین اصلی چین می تواند در شهر Zhuji واقع شود، زیرا این برند پیوندی قوی با شهرداری این شهر برقرار کرده است. با این حال، این اطلاعات رسمی نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط