شنبه 14 مهر 1403 - 06:37

کد خبر 544352

شنبه 16 تیر 1403 - 10:19:43


تصمیم عجیب فرانسه؛ این ستاره تا حالا پنالتی نزده بود!


ورزش 3/ژول کنده، ستاره تیم ملی فرانسه، برای اولین بار در دوران فوتبالش پشت ضربه پنالتی قرار گرفت.

تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پرتغال به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت را به دست آورد.
شاگردان دیدیه دشان و روبرتو مارتینز تلاش بسیاری کردند تا در ۹۰ دقیقه بتوانند دروازه حریف را باز کنند، اما موفق به انجام این کار نشدند و این شرایط پس از پایان ۱۲۰ دقیقه هم ادامه پیدا کرد تا ضربات پنالتی تکلیف تیمی که به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا می‌کرد را مشخص کند. 
اما یکی از انتخاب‌هایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، حضور کنده پشت یکی از این ضربات پنالتی حساس و نفس‌گیر بود. در حالی که سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته بود کیلیان امباپه را از زمین بیرون بکشد، این کنده بود که پشت ضربه پنالتی سوم حساس تیمش قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.
این بازیکن پیش از این پشت هیچ ضربه پنالتی‌ای قرار نگرفته بود و این اتفاق برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای او رخ می‌داد، اما توانست به خوبی از پس این کار بربیاید و بهترین ضربه ممکن را به توپ بزند تا آن را به گل تبدیل کند. با این حال ریسکی که دشان کرد واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فوتبال دوستان را به همراه داشته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط