شنبه 14 مهر 1403 - 11:05

کد خبر 544734

شنبه 16 تیر 1403 - 15:00:00


پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد - چناران


ایمنا/ رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک آزادراه مشهد-چناران خبر داد.

مجید نژادحسین، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در حاشیه بازدید از پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران، اظهار کرد: یکی از چالش‌های ترافیکی شهر مشهد که از حیث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هم بسیار حائز اهمیت بوده، محورهای ورودی و خروجی شهر است.
وی گفت: بر همین اساس در مطالعات جامع شبکه حمل‌ونقل مشهد، آزادراه مشهد-چناران تعریف شده که این پروژه از تقاطع چهار سطحی آزادگان شروع می‌شود و تقریباً به موازات بزرگراه پیامبر اعظم(ص) امتداد پیدا می‌کند.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: آزادراه مشهد-چناران دارای فازهای مختلف است که فاز نخست آن، از تقاطع چهارسطحی آزادگان شروع و تا «ناظریه» ادامه دارد و فاز نخست پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
نژادحسین با بیان اینکه عمده اجرای این پروژه، بر عهده دولت بوده و بخشی از آن که در محدوده شهری قرار گرفته را شهرداری اجرا می‌کند، افزود: آزادراه مشهد-چناران ۵۰ کیلومتر است که براساس برآوردها، اجرای آن حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌طلبد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط