شنبه 07 مهر 1403 - 20:59

کد خبر 544949

شنبه 16 تیر 1403 - 16:48:46


خالق God of War اعتقاد دارد آترئوس به یک «شخصیت افتضاح» تبدیل شده است


گیم فا/ خالق God of War اخیراً درباره تکامل شخصیت‌های این مجموعه در نسخه‌های اسکاندیناوی صحبت کرده است. او می‌گوید که آترئوس پتانسیل زیادی داشته، اما سازندگان آن را هدر داده‌اند.

آخرین نسخه مجموعه God of War موفقیت عظیمی کسب کرده است. God of War Ragnarok تاکنون بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته و طرفداران از ماجراجویی جدید کریتوس حسابی لذت برده‌اند. با این حال، دیوید جفی (David Jaffe)، خالق این مجموعه، نظر متفاوتی دارد.

این توسعه‌دهنده که پیش‌تر نارضایتی خود را از نحوه‌ پرداختن به شخصیت کریتوس در God of War Ragnarok ابراز کرده بود، حالا پس از چند ماه، با انتقاد از آترئوس (Atreus)، او را شخصیتی افتضاح خوانده است.

لازم به ذکر است که در God of War Ragnarok، آترئوس بسیار بیشتر از حد انتظار مورد توجه قرار گرفت؛ همچنین، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که او در نهایت عنوان مستقل خود را دریافت خواهد کرد.

دیوید جفی، کارگردان God of War، اخیراً در پادکستی با خالق Days Gone به گفت‌وگو پرداخت. آن‌ها درباره این موضوع صحبت کردند که آیا شخصیت‌های نمادینی مانند کریتوس (Kratos) و نیتن دریک (Nathan Drake) باید در بازی‌های جدید خود دچار تحول شوند یا خیر.

دیوید جفی در انتقاد از آخرین نسخه کریتوس سابقه دارد. وی اشاره می‌کند که استودیوی Santa Monica او را از یک جنگجوی خشمگین و انتقام‌جوی محبوب، به یک پدر پیر تبدیل کرده است.

او معتقد است ادامه مجموعه با چنین شخصیتی می‌تواند دشوار باشد و می‌گوید که آترئوس نیز بهتر از او نیست. به عقیده دیوید جفی، آترئوس باید تا پایان God of War Ragnarok به شخصیتی مستقل تبدیل می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

او تاکید می‌کند که همچنان آترئوس را به عنوان پسر کریتوس دوست دارد؛ با این حال، احساس می‌کند که آترئوس باید به شخصیتی تبدیل می‌شد که بازیکنان به او احترام بگذارند و در نهایت بخواهند شبیه او شوند. او می‌گوید:

شخصیت آترئوس باید در پایان Ragnarok به گونه‌ای شکل می‌گرفت که بازیکن بگوید عجب آدم باحالی می‌خوام شبیه اون بشم، اما Ragnarok این حس رو به ما نداد.
او می‌گوید که طرفداران احتمالاً نظر مشابه‌ای در مورد رویکرد سه گانه اصلی نسبت به کریتوس داشته باشند، اما این موضوع درباره‌ی آترئوس صدق نمی‌کند.

برای بسیاری از طرفداران، تجربه بازی با آترئوس در جدیدترین نسخه‌ی God of War لزوماً خوشایند نبوده است. به نظر می‌رسد اکثر آن‌ها نیز علاقه‌ای به تکامل شخصیت او ندارند، چرا که کریتوس هسته اصلی این مجموعه را شکل می‌دهد.

هرچند دیوید جفی به داشتن نظرات غیرمتعارف معروف است، اما در این مورد احتمال دارد پر بیراه نگفته باشد. او پیش‌تر پیشنهاد داده بود که پلی استیشن برای رقابت با ایکس باکس، یوبیسافت را بخرد، که نشان می‌دهد نظرات او تا چه حد می‌توانند عجیب و غریب باشند.

به هر حال، مشتاقان God of War می‌توانند منتظر عرضه نسخه PC این بازی در ماه سپتامبر (مهر) باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط