شنبه 07 مهر 1403 - 19:07

کد خبر 545139

شنبه 16 تیر 1403 - 21:11:36


آیا موتورولا Edge 40 Neo می‌تواند بازی‌های سنگین را اجرا کند؟


مجله دیجی کالا/ موتورولا Edge 40 Neo از نظر ظاهری شباهتی به گوشی‌های گیمینگ ندارد اما واقعیت این است که برای اجرای بازی‌های سنگین حرف زیادی برای گفتن دارد. قلب تپنده این گوشی چیپست دایمنسیتی ۷۰۳۰ است که از نظر عملکردی می‌توانیم این گوشی را با گلکسی A34 مقایسه کنیم. در این ویدیو با عملکرد گیمینگ این گوشی برای بازی‌های مختلف آشنا می‌شوید.

مثل همیشه در ابتدا سراغ بازی محبوب Call Of Duty می‌رویم که موتورولا Edge 40 Neo می‌تواند این بازی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کند. طرفداران بازی‌های ماشینی معمولا به Rally One علاقه زیادی نشان می‌دهند. همانطور که در ویدیو می‌توانید ببینید، حتی در بالاترین تنظیمات گرافیکی هم می‌توانید این بازی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تجربه کنید.

برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای، یکی از بهترین گزینه‌ها بازی Shadow Fight Arena است که طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کرده. آخرین نسخه این بازی و با بهره‌گیری از تنظیمات گرافیکی خودکار، می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود. روی هم رفته همانطور که می‌بینید، موتورولا Edge 40 Neo به خوبی از پس اجرای بازی‌های مختلف برمی‌آید و حتی اگر گیمر هستید می‌توانید این گوشی را با خیال راحت خریداری کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط