شنبه 14 مهر 1403 - 15:58

کد خبر 545322

یک‌شنبه 17 تیر 1403 - 01:34:59


ستاره هلند: به حذف نزدیک بودیم ولی تا آخر جنگیدیم


ورزش 3/تیم ملی فوتبال هلند در بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف ترکیه رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد تا حریف انگلیس شود.

استفان دی‌فرای که گل تساوی را به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد و سپس در گفتگو اسکای درمورد احساس خود گفت:"زیبا بود، خیلی مهم بود، نزدیک بود شکست بخوریم و به خاطر عملکرد ترکیه خیلی به حذف نزدیک بودیم. وقت کمی داشتیم، اما همچنان اعتماد به نفس لازم را به دست آوردیم، به بازی ادامه دادیم و فضا پیدا کردیم، همچنین موقعیت ایجاد کردیم و بعد مهم بود که به تساوی برسیم. ما خوب بودیم و توانستیم بعد از گل تساوی سریع پیش بیفتیم، سپس رنج کشیدیم اما همه با هم تا آخر جنگیدیم، به تیم تبریک می‌گویم."

تفاوت نیمه اول و نیمه دوم؟

در 15-20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و بازیکن آزاد را پیدا کردیم. سپس توپ‌های زیادی را از دست دادیم و آن‌ها خوب بودند، پیش افتادند اما همانطور که قبلاً گفتم در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به بازی ادامه دادیم. سپس ما پیش افتادیم و اینکه با وجود تمام سختی‌ها برنده شدیم خیلی مهم بود.

هواداران اینتر سوال می‌کنند که آیا می‌مانی؟

من یک سال قرارداد دارم، به اضافه گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر، من بسیار خوشحالم و یک فصل دیوانه کننده داشتم.. من هنوز خودم را در اینتر می‌بینم، بله می‌مانم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط