پنج‌شنبه 28 تیر 1403 - 12:36

کد خبر 546879

دوشنبه 18 تیر 1403 - 09:45:09


جراحی زیبایی ناگلزمان؛ مردها باید مرتب باشند!


ورزش 3/یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، جنجال جالبی را با انجام جراحی‌ و خدمات زیبایی ایجاد کرده است.
 ناگلزمان هدایت تیم ملی آلمان در رقابت جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ را بر عهده داشت و موفق شد این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برسد اما در نهایت با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا از حضور در جمع چهار تیم برتر این تورنمنت که در خاک کشور خودش برگزار می‌‍شود بازماند. 
عملکرد خوب او و نمایش قابل قبولی که تیم ملی آلمان در طول مسابقات ارائه کرد باعث شد که بسیاری از مردم و رسانه‌ها درباره این مربی جوان صحبت کنند اما نکته جالبی که وجود دارد این است که تنها عملکرد او روی نیمکت این تیم نبود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و باعث شد که درباره او صحبت کنند. 
ان روزها صحبت‌های زیادی درباره جراحی‌های زیبایی که او چند سال پیش انجام داد مطرح می‌شود. در سال ۲۰۱۸ وقتی که او هدایت هوفنهایم را برعهده داشت. به صراحت درباره این موضوع حرف زد و اعتراف کرد که افتادگی پلک داشته و تصمیم گرفته است که آن را جراحی کند. او همچنین ابروهایش را هم تغییر داده و با استفاده از آرایش دائمی پررنگ کرده بود
او در آن زمان در این باره گفت:« زنان همیشه این اجازه را دارند که مرتب باشند و من فکر می‌کنم که مردان هم می‌توانند این کار را انجام دهند. من این کار را کردم و امیدوارم که تا حدی جواب خوبی گرفته باشم.» 
اما جالب است بدانید که او علاوه بر جراحی زیبایی در تلاش است تا به اشکال دیگر هم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودش را بهبود ببخشد. ناگلزمان از یک گفتار درمانگر کمک می‌کرد تا بتواند کلمات را بهتر و با صدای رسا و لحن درست‌تری ادا کند. او در طول دوران حضورش در بایرن هم در کلاس‌های اسب درمانی در اتریش شرکت می‌کرد. 
این اقدامات در سال‌های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است و یورگن کلوپ هم پیش از این با انجام جراحی زیبایی مانند کاشت مو و همچنین تغییر دندان‌هایش تلاش کرده بود که ظاهر مرتب و آراسته‌تری داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط