پنج‌شنبه 28 تیر 1403 - 13:03

کد خبر 546928

دوشنبه 18 تیر 1403 - 10:01:00


معرفی لامبورگینی هوراکان EVO تیونینگ لیبرتی واک


پدال/ جدیدترین محصول از مشهورترین شرکت ژاپنی در صنعت تیونینگ، لامبورگینی هواراکان را جذاب‌ و شگفت‌انگیز جلوه می‌دهد.

سال ۱۹۹۶، زمانی که واتارو کاتو ۲۶ ساله بود، لیبرتی واک را تاسیس کرد. حدود سه دهه فعالیت این برند با نام اختصاری LBWK سبک تیونینگ ژاپنی را با کاهش ارتفاع بدنه و رینگ‌های اسپرت، توسعه داد. دیگر موضوعی که لیبرتی واک را در سطح جهانی مشهور کرد، توجه ویژه به خودروسازان غیر ژاپنی، خصوصا مدل‌های اسپرت ایتالیایی و آلمانی بود.

استودیو لیبرتی واک در انگلیس، به‌تازگی یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را تیونینگ کرده است. این محصول، همراه سیستم تنظیم ارتفاع بادی (پنوماتیک) ارایه شده و می‌تواند به فاصله‌ی ناچیز تا سطح زمین نزدیک شود. همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچ سفید از برند سوئیسی وُسن (Vossen) که توسط خط تولید میامی امریکا ساخته شده‌اند، روی هوراکان لیبرتی واک دیده می‌شوند. 

تک‌نمونه‌ی ساخته شده از هوراکان EVO از سری محصولات Silhouette GT لیبرتی واک است و به همین دلیل SLAMBO نام دارد. یک شرکت بریتانیایی به نام slammeduk نیز در این پروژه همکاری داشته است. جزئیات فنی و قیمت نهایی SLAMBO هنوز مشخص نیست اما می‌توان احتمال داد، باتوجه به هزینه خرید ۲۷۰ هزار دلاری برای هوراکان EVO استاندارد، نسخه‌ی لیبرتی واک به قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار عرضه شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط