یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 12:43

کد خبر 547179

دوشنبه 18 تیر 1403 - 12:37:00


آموزش موزه‌داری و گردشگری برای ۲ هزار دانش‌آموز زنجانی


فارس/ مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان از آموزش رایگان موزه داری و گردشگری برای ۲ هزار دانش‌آموز زنجانی خبر داد.

زهرا سلیمانی، مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان به تفاهم‌نامه‌ای که موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش با اداره‌کل میراث فرهنگی استان منعقد کرده است اشاره کرد و اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه برای فرهنگیان و دانش‌آموزان که علاقمند به آموزش در حوزه موزه‌داری، گردشگری و هنری هستند به طور رایگان دوره برگزار می‌شود.

مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال‌جاری برای ۲ هزار دانش‌آموز در راستای پر کردن اوقات فراغت آنها به طور رایگان دوره برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌ها در ۴ دوره پیشنهاد شده است که کلاس راهنماییان گردشگری، چاروق دوزی، ملیله سازی و قلم زنی روی مس برای علاقمندان برگزار می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه این دوره‌ها در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود، ادامه داد: زمان آغاز کلاس‌ها از امروز یعنی ۱۸ تیرماه تا ۱۸ شهریورماه سال‌جاری است.

مدیر موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه صفر تا صد آموزش‌ها رایگان است به جز تهیه مواد اولیه که هنرآموزان باید خودشان تهیه کنند، افزود: بعد پایان دوره برای شرکت کنندگان آزمون برگزار می‌شود که در این راستا از طرف اداره کل میراث فرهنگی گواهی نامه دوره صادر می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط