یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 547299

دوشنبه 18 تیر 1403 - 12:55:11


پرچم‌های عزای حسینی در محورهای مواصلاتی گناوه نصب شد


مهر/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: حدود ۲۰۰ پرچم در محورهای مواصلاتی شهرستان گناوه با همکاری اداره راه و شهرسازی به مناسبت ماه محرم نصب شد.

حجت الاسلام علی محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با بیان اینکه پرچم سید الشهدا علیه السلام تا ابد بر فراز تاریخ می‌درخشد، اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه واقعه کربلا و عاشورای حسینی، خادمین زوار ابا عبدالله علیه السلام به تأسی از حرکت امام حسین علیه السلام و ادامه راه آن حضرت با نصب پرچم منقش به نام اهل بیت علیهم السلام از استان هرمزگان تا مرز شلمچه و محورهای مواصلاتی یاد ماه محرم و صفر را گرامی می‌دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: عاشقان ابی عبدالله علیه السلام هرساله برای گرامیداشت ماه محرم و صفر با نصب پرچم در گذرگاه‌ها، اتوبان معابر اصلی شهر و پل‌ها، جلوه‌ای از شکوه عزای سید الشهدا را رقم می‌زنند.
وی گفت: در شهرستان گناوه نیز با نصب حدود ۲۰۰ پرچم در محورهای مواصلاتی با همکاری اداره راه و شهرسازی به عنوان علامت محرم و به عشق سیدالشهداء یاد سرو آزادگان را گرامی می‌دارند.
حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: همچنین خادمین عاشورایی زوار ابا عبدالله علیه السلام در ایام اربعین با برپایی مواکب، ایستگاههای پذیرایی و تجهیز حسینیه‌ها میزبان زائران کوی عشق از استان‌های همجوار هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط