یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 13:44

کد خبر 547602

دوشنبه 18 تیر 1403 - 16:14:19


افتتاح دفتر نماینده جیرفت بدون حضور وی؛ کنایه امام‌جمعه: به عروسی بدون داماد آمدیم!


ایرنا/ امروز (دوشنبه) در حالی با حضور جمعیت زیادی مراسم افتتاح دفتر نماینده جیرفت و عنبرآباد و معرفی رئیس دفترش در جیرفت برگزار شد که خود نماینده حضور نداشت و امام جمعه نیز ابتدا به زبان طنز گفت: به عروسی بدون حضور داماد آمده‌ایم؛ و سپس از جلسه ضروری نماینده در تهران با هیات دولت گفت و آرزو کرد که نتایج مهم آن برای منطقه ملموس باشد.

مراسم افتتاح دفتر نماینده جیرفت و عنبرآباد در جیرفت به دلیل تعداد زیاد افرادی که دعوت شده بودند در یکی از سالن‌های همایش علوم پزشکی جیرفت برگزار شد اما با این وجود باز هم افرادی که دعوت شده بودند بسیار بیشتر از ظرفیت سالن بود و با وجود اضافه کردن صندلی‌هایی برای نشستن حاضران، اما باز هم عده چشمگیری به صورت ایستاده مراسم را دنبال می کردند.
صرفنظر از دیگر حواشی این افتتاحیه، برخی مسئولان از جمله فرماندار نیز حضور داشتند که به بیان برخی مطالب پرداختند.
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در این نشست با اشاره به ویژگی های شهید رییسی و خدمات دولت سیزدهم گفت: شهید رییسی مردی جهادی با اخلاق و با انصاف بود و تمام تلاش خود را در این سه سال برای آبادانی انقلاب و نظام و برای خدمت رسانی به مردم انجام داد.
وی افزود: نگاه ویژه رئیس جمهور خدمت جهادی برای مردم بود و زود به دل مدیران می نشست، به همین دلیل مدیران هم شب و روز کارشان خدمت بود.
فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه خودش در طول خدمت، تنها سه روز مرخصی گرفته است ادامه داد: به خودم می بالم در دوران شهید عزیزمان مسئولیت داشتم وافتخار می کنم نگذاشتم در طول دوران مدیریت، فضای سیاسی برهم بخورد.
بلندنظر یادآور شد: در این مدت اختلافی بین نماینده و فرماندار ایجاد نشد و سه ضلع امام جمعه، نماینده و فرماندار هماهنگ بودند.
وی اضافه کرد: کارهای خوب و ارزنده ای در شهرستان در این مدت انجام شد و کارهایی هم بر زمین مانده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط