شنبه 07 مهر 1403 - 10:53

کد خبر 550596

چهارشنبه 20 تیر 1403 - 18:41:47


گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو با نویز کنسلینگ پیشرفته و طراحی بسیار آشنا رونمایی شدند


زومیت/ در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ نسل جدید هدفون‌های هوشمند سامسونگ با بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و طراحی متفاوت رونمایی شدند.
 
سامسونگ دقایقی پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ علاوه‌بر محصولاتی همچون گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، نسل جدید گلکسی‌ بادز خود یعنی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را رونمایی کرد. این هدفون‌ها با بهره‌مندی از Galaxy AI و زبان طراحی جدید سامسونگ، تجربه‌ای متفاوت و سودمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سری Galaxy Buds3 سامسونگ در دو مدل با طراحی‌های متفاوت عرضه می‌شوند تا نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند. گلکسی بادز 3 پرو که از طراحی Canal Type استفاده می‌کند،‌ برای علاقه‌مندان به‌ صداهای عمیق و فراگیر گزینه‌ای ایده‌آل به‌حساب می‌آید. این هدفون، به‌منظور ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده، از بلندگوهای ارتقایافته با توییتر مسطح برای تولید صدای پیچیده و دقیق و همچنین تقویت‌کننده‌های دوگانه برای تجربه‌ی صدای شفاف و واضح بهره می‌برد.
 
گلکسی بادز 3 نیز با طراحی Open Type برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در موقعیت‌های مختلف و برای مدت‌ طولانی از هدفون استفاده کنند. گلکسی بادز ۳ بدون کیس شارژ وزنی ۴٫۷ گرمی دارد و وزن مدل پرو به ۵٫۴ گرم می‌‌رسد. هردو محفظه‌ی شارژ‌ نیز ۴۶٫۵ گرم وزن دارند و تاحدی نسبت به مدل‌های سال گذشته سنگین‌تر شده‌اند. به‌علاوه، از استاندارد IP57 نیز پشتیبانی می‌کنند؛‌ اما این گواهی شامل کیس شارژ نمی‌شود.


گلکسی بادز ۳

سری گلکسی بادز ۳ با استفاده از زبان طراحی جدید سامسونگ موسوم‌به blade design، ساخته و عرضه شده است تا نظر تمام کاربران از جمله سخت‌پسندان را به‌خود جلب کند. این نوع طراحی که تاحدی به ایرپادهای اپل شباهت دارد، باعث شده است هدفون‌ها به دهان نزدیک‌تر باشند و صدای کاربر را واضح‌تر ثبت کنند. گلکسی‌ بادزها به نورپردازی Blade Lights نیز مجهز شده‌اند که وضعیت بلوتوث را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توان چراغ‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که همیشه روشن بمانند.

گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو به‌ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۴۸ میلی‌آمپرساعت و ۵۸ میلی‌آمپرساعت قدرت می‌گیرند. ظرفیت باتری کیس شارژ‌ نیز به‌تنهایی ۵۱۵ میلی‌آمپرساعت است. در حالتی که ANC روشن باشد، می‌توانید به‌مدت ۵ ساعت از گلکسی بادز ۳ برای پخش موسیقی استفاده کنید و درصورت خاموش‌بودن این قابلیت،‌ عمر باتری ۱ ساعت افزایش می‌یابد.
گلکسی بادز ۳ پرو باتوجه به ظرفیت بیشتر باتری، درصورت فعال‌بودن ANC تا ۶ ساعت و درصورت غیرفعال‌بودن این ویژگی تا ۷ ساعت موسیقی پخش خواهد کرد.


گلکسی بادز ۳ پرو

در حالت مکالمه و درصورت روشن‌بودن حذف نویز، گلکسی بادز ۳ تا ۳٫۵ ساعت دوام می‌آورد. گلکسی بادز ۳ پرو نیز تا ۴٫۵ ساعت همراه کاربر خواهد بود. البته اگر از ANC استفاده نشود، هردو هدفون حدود نیم‌ساعت شارژدهی بیشتری ارائه می‌کنند.

گلکسی بادزهای جدید سامسونگ، از دو درایور مختلف شامل درایور دینامیک ۱۰٫۵ و درایور مسطح ۶٫۱ میلی‌متری که سامسونگ برای اولین‌بار در هدفون‌های بی‌سیم خود از آن استفاده کرده است. علاوه‌براین، هر درایور از آمپلی فایر مجزا بهره می‌گیرد که باعث کنترل بیشتر صدا می‌شود.

گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو قابلیت‌هایی را به‌همراه دارند که تاکنون در هدفون‌های سامسونگ وجود نداشته‌اند. به گفته‌ی سامسونگ، اکنون کاربران می‌توانند هنگام حضور در جلساتی که با زبان خارجی برگزار می‌شود، با اتصال گلکسی بادزها به گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 یا فلیپ 6 قابلیت Interpreter (مترجم) را در حالت گوش‌دادن (Listening Mode) فعال کنند تا گلکسی بادز به‌طور مستقیم ترجمه‌ی سخنرانی را پخش کند. علاوه‌براین، می‌توان فرمان صوتی (Voice Command) را نیز برای انجام دستوراتی همچون پخش یا توقف موسیقی فعال کرد.

میکروفون‌های به‌کاررفته در سری Buds3 با بهره‌گیری از فناوری‌های Adaptive ANC و Adaptive EQ، به‌صورت مداوم صداهای داخلی و خارجی را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنند تا از این طریق، کیفیت صدا و عملکرد حذف نویز فعال (ANC) را بهبود بخشند. مهم‌تر از اینکه اکنون سامسونگ از هوش مصنوعی نیز برای افزایش کیفیت صدای کاربر در محیط‌های پر سر‌وصدا استفاده می‌کند. مجموع این ویژگی‌ها می‌تواند به هم‌ترازشدن کیفیت صدای هدفون‌های سامسونگ به AirPods کمک کند.

سامسونگ می‌گوید گلکسی‌بادزهای جدید به فناوری‌های تطبیق کنترل نویز (Adaptive Noise Control)، تشخیص آژیر (Siren Detect) و تشخیص صدا (Voice Detect) نیز مجهز شده‌اند که به‌صورت خودکار و بدون نیاز به هرگونه تنظیم دستی، بهترین سطح نویز و صدا را فراهم می‌آورد.

گلکسی بادز 3 پرو از بلوتوث ۵٫۴ برای اتصال بی‌سیم ایمن‌تر استفاده کرده است. این هدفون‌ها همچنین دارای بلوتوث LE Audio با کدک‌های LC3 و Auracast هستند که به شما امکان می‌دهند پخش‌های صوتی بی‌سیم ایجاد کنید تا دیگران بتوانند به پخش‌های صوتی ایجاد شده بپیوندد. این هدفون‌ها با بهره‌مندی از ویژگی سوئیچ خودکار، بسته به دستگاهی که به‌طور معمول از آن استفاده می‌کنید، به طور خودکار بین لپ‌تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی شما جابه‌جا شوند.

گلکسی بادز ۳ پرو در دو رنگ سفید و نقره‌ای و با قیمت ۲۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت هدفون سامسونگ گلکسی بادز ۲ نیز با رنگ‌بندی مشابه ۱۸۰ دلار اعلام شده است. هدفون‌های جدید در مقایسه با مدل‌های سال گذشته حدوداً ۳۰ دلار افزایش قیمت داشته‌اند. به گفته‌ی سامسونگ،‌ پیش‌سفارش محصولات از ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در اکثر کشورها شروع می‌شود و از ۲۴ جولای (۳ مرداد) برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط