شنبه 07 مهر 1403 - 06:47

کد خبر 552013

پنج‌شنبه 21 تیر 1403 - 22:01:47


با انتشار تریلری جذاب از بازی اکشن مخفی‌کاری Black State رونمایی شد


گیم فا/ Motion Blur، یک استودیوی مستقل که در ترکیه مستقر است، با انتشار تریلری از بازی اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری Black State رونمایی کرد.

بر اساس تریلر منتشر شده از Black State، این بازی مکانیک‌های مخفی‌کاری سوم شخص Metal Gear Solid 5 را با مکانیک‌های سری Portal ترکیب می‌کند. همچنین تایید شده است که این اثر با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

بازیکنان در Black State، در نقش یک نظامی کهنه‌کار سابق قرار می‌گیرند که مأموریتی را برای نجات دانشمند اسیر شده و کشف حقیقت پشت یک رویداد فاجعه بار آغاز می‌کند. این ماموریت که توسط گروه معروف به معماران تحویل داده شده است، در هاله‌ای از رمز و راز و ابهامات قرار دارد.

استودیوی Motion Blur در خصوص شباهت‌های این بازی به Metal Gear Solid به IGN گفت:

بدیهی است که ما سری Metal Gear Solid را دوست داریم. در حالی که در طول ۲.۵ سال بر روی طراحی گسترده کار می‌کردیم ، ما به طور دائم بازی‌هایی مانند The Last of Us، Metal Gear Solid، Uncharted و بسیاری دیگر را که محدودیت‌های توسعه و مکانیک‌های گیم‌پلی را پشت سر می‌گذارند، تحسین می‌کردیم.

با الهام از این تأثیرات، تیم ما علی‌رغم کوچک بودن متعهد به ارائه بالاترین کیفیت توسعه و مکانیک‌های استثنایی گیم‌پلی است. ما در تلاش هستیم تا داستان‌گویی غنی و عمیق همراه با مکانیک‌های گیم‌پلی جذاب خلق کنیم و تجربه‌ای از یک بازی چشمگیر و فراموش‌نشدنی را ارائه دهیم. هدف ما این است که از محدودیت‌های خود فراتر برویم و بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها فراهم کنیم.
بازی Black State در حال حاضر برای پلتفرم PC در دست توسعه است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط