شنبه 31 شهریور 1403 - 21:08

کد خبر 56530

یک‌شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 21:00:00


«مرد مورچه‌ای»؛ ابرقهرمان بامزه کوانتومی


آخرین خبر/ به‌‌نظر من اگه وارد یکی از خواب‌‌های استیون هاوکینگ فیزیکدان برجسته معاصر می‌‌شدیم خروجی آن خواب چیزی بود شبیه سومین قسمت از «مرد مورچه‌‌ای». از سال 2015 که اولین فیلم کمپانی مارول براساس شخصیت «مرد مورچه‌‌ای» اکران شد دنیای این ابرقهرمان بامزه و متفاوت محبوبیت زیادی کسب کرد. در دنیای ابرقهرمانان عضله‌‌ای با توانایی‌‌های فراانسانی، یک ابرقهرمان که می‌‌تواند با اتکاء به علم کوانتوم، در ابعاد بسیار ریز ظاهر شود و مبارزه کند اتفاق جالب و متفاوتی محسوب می‌‌شد. حالا سومین فیلم با محوریت این شخصیت اکران شده؛ «مرد مورچه‌‌ای و زنبورک؛ شیدایی کوانتومی» شبیه یک خواب عجیب است. خوابی که بین کابوس و رویا در تلاطم است. این فیلم جذاب که نزدیک به 500 میلیون دلار فروش داشته را می‌‌توانید با دوبله فارسی از این لینک تماشا کنید. ()

جنون کوانتومی برای عاشقان سینمای علمی تخیلی

فیلم داستان اسکاتی است (اسکاتی ربطی به اسب عمو کاووس در نون خ ندارد)، اسکاتی یا همان مرد مورچه‌‌ای، یکی از اعضای گروه انتقام‌‌جویان است که می‌‌تواند ابعادش را با دانش کوانتومی تغییر دهد. دختر او که علاقه‌‌مند به دانش کوانتوم است یک دریچه به دنیای زیراتمی باز می‌‌کند. اسکاتی، دختر و همسرش به این دنیا که در بُعدی دیگر از دنیای ما قرار دارد و پر از موجودات عجیب است راه پیدا می‌‌کنند. دنیایی که توسط یک موجود قدرتمند که خطوط زمانی و جهان‌‌های موازی را فتح کرده و به دنیای کوانتومی تبعید شده، استثمار شده. مرد مورچه‌‌ای و خانواده‌‌اش تلاش می‌‌کنند بر این ابرشرور کوانتومی پیروز شوند. فیلم فانتزی محض و بدون مرزی است که اقتضای داستانی است که در یک دنیای کوانتومی می‌‌گذرد. رگه‌‌هایی از ژانر علمی تخیلی با تاکید بر فیزیک غیرممکن‌‌ها که در آثار دانشمندان برجسته‌‌ای چون میچیکو کاکو وجود دارد را در فیلم می‌‌بینیم و در نهایت یک کمدی اکشن ابرقهرمانی. برای تماشای فیلم کافی است با اینترنت همراه وارد لینک زیر شوید.      

با آخرین خبر بکوب فیلم ببینین

تماشای تمام فیلم و سریال‌‌های روز دنیا با دوبله‌‌های اختصاصی در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر با نت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارد؛ اما حجم اینترنت شما تمام بهاء محاسبه خواهد شد. اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با خرید اشتراک با تخفیف ویژه با چند دستگاه فیلم ببینید و اینترنت‌‌تان نیم بهاء محاسبه می‌‌شود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

1402/02/22 - 20:00

1402/02/21 - 22:00

1402/02/21 - 21:00

.

.

.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط