یک‌شنبه 18 شهریور 1403 - 05:44

کد خبر 569922

شنبه 06 مرداد 1403 - 09:47:16


گواردیولا: هرگز نگفتم می‌خواهم از سیتی بروم!


ورزش 3/پپ گواردیولا می‌گوید منظورش از اظهاراتی که درباره ترک منچسترسیتی مطرح کرده این نبوده است که قصد دارد به زودی از این تیم جدا شود.
قرارداد پپ گواردیولا با منچستر سیتی در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه مطرح شود، خصوصا که در چند هفته اخیر نام این مربی اسپانیایی بارها در کنار نام تیم ملی انگلیس پس از استعفای گرت ساوت‌گیت مطرح شده است.
همین شایعات باعث شد که سرمربی سیتی پیش از بازی دوستانه برابر میلان در تور پیش فصل آمریکا درباره این موضوع با خبرنگاران صحبت کند:« شاید اینکه پس از قهرمانی در رابطه لیگ برتر انگلیس گفتم به جدایی از سیتی نزدیک‌تر هستم انتخاب درستی نبود. اما منظورم این بود که هشت سال در سیتی بوده‌ام. بنابراین قرار نیست که هشت سال دیگر هم این جا باشم. اما منظورم این نبود که در حال ترک این تیم هستم!
وقتی قرار باشد جدا شوم می‌گویم که در حال جدایی هستم. اما چنین حرفی نزدم. شاید نحوه و زمان مطرح کردن این صحبت درست نبود اما این احساسی است که الان دارم. باید با باشگاه صحبت کنیم و مسئله سالیان درازی که من در این تیم بوده‌ام مطرح است. خواهیم دید که چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

مطمئنا مسئله تمدید قرارداد را رد نخواهم کرد. دوست دارم در این تیم بمانم چون ماندن در سیتی را دوست دارم. نمی‌خواهم که احساساتی که دارم را انکار کنم و دوست دارم که بازیکنانم را ببینم. امروزه ۹ سال حضور در یک باشگاه به معنای جاودانگی و ابدیت است.
می‌خواهم مطمئن شوم که ماندن در سیتی تصمیم درستی است، نه فقط برای من، بلکه برای باشگاه و بازیکنان. می‌خواهم مطمئن شوم که بازیکنان هنوز مانند هشت سال قبل برای من می‌دوند و مهم نیست که در چه رقابتی به میدان بروند و در چه تورنمتی حضور داشته باشند. این چیزی است که باید ببینم. همین.
اما مطمئن هستم که قرار نیست هشت سال دیگر در این تیم حضور داشته باشم چون فکر می‌کنم که خوب است بازیکنان و مربیان سرزنده و با انگیزه‌های جدید باشند. وقتی که در بعضی از مسابقات و رقابت‌های مهم شکست می‌خوریم، مانند باخت در لیگ قهرمان، با غرور و پرستیژ خوبی زمین را ترک می‌کنیم. این احساسی است که در حال حاضر دارم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط