یک‌شنبه 18 شهریور 1403 - 05:46

کد خبر 569948

شنبه 06 مرداد 1403 - 10:07:23


اولین بازی ایران مقابل یک تیم قدبلند بود!


ورزش 3/دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مسابقه با قزاقستان را براساس آنالیز و گفته‌های مربیان پیش بردیم.
مرحله دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا که از امروز شنبه ششم مرداد در شهر سورابایا اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار از ساعت 7:30 به مصاف قزاقستان رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
آرین محمودی‌نژاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این دیدار اظهار کرد: این مسابقه را براساس آنالیز و گفته‌های مربیان پیش بردیم و با سرویس‌هایمان حمله حریف را دچار مشکل کردیم. دیدار با قزاقستان برایمان بسیار دشوار بود چون نخستین باری بود که در این تورنمنت با تیمی با قدهای بلند مسابقه دادیم.
وی ادامه داد: این مسابقه یکی از دیدارهای سخت ما بود و توانستیم با آنالیزی که داشتیم، حریف را دچار مشکل کنیم و سه بر صفر پیروز شویم.

محمودی‌نژاد در خصوص حریف بعدی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقه بعدی ما برابر کره جنوبی است. یکی از سخت‌ترین مسابقات ایران است چون کره و ژاپن از مدعیان این رقابت‌ها هستند و باید فردا هم برابر حریف پیروز شویم تا بتوانیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط