یک‌شنبه 18 شهریور 1403 - 05:29

کد خبر 569954

شنبه 06 مرداد 1403 - 10:09:59


امضای ستاره لیورپول بر پیراهن رئال


ورزش 3/تصویر منتشر شده از امضای ترنت الکساندر آرنولد روی پیراهن رئال مادرید به شایعات چند روز اخیر دامن زده است.
ترنت الکساندر آرنولد در چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بوده و نقش مهمی را هم در ترکیب تیم ملی این کشور ایفا کرده و همین باعث شده است که به یکی از بازیکنان محبوب اروپا تبدیل شود.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند هفته اخیر از علاقه رئال مادرید به این بازیکن خبر داده و مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه شرایط او را به صورت جدی زیر نظر دارند و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده و با اتمام قرارداد او با باشگاه لیورپول اقدام کنند.
دوستی نزدیک و صمیمانه او با جود بلینگام در اردوی تیم ملی انگلیس و همچنین در تعطیلات پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بیش از پیش به این شایعات دامن زده بود و حالا تصویری از این بازیکن منتشر شده که نشان می‌دهد که او در حال امضای پیراهن رئال مادریدی است که بر تن یک هوادار است.

این تصویر موجی از هیجان را بین هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته و آنها از این که شاید الکساندر آرنولد به این تیم نزدیک باشد بسیار خوشحال هستند و از سوی دیگر این اتفاق با استقبال زیادی از سوی هواداران لیورپول همراه نشده است و باید دید که شرایط در چند ماه پیش رو به چه شکل پیش خواهد رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط