یک‌شنبه 18 شهریور 1403 - 07:50

کد خبر 570704

شنبه 06 مرداد 1403 - 16:40:40


ملی‌پوش گلبال: به فینال پارالمپیک فکر می‌کنیم


فارس/ملی پوش گلبال کشومان گفت:‌ خدا را شکر گروه خوبی داریم و می توانیم به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم.
محمد پرنیا ملی پوش تیم ملی گلبال درباره آخرین شرایط آمادگی خود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: درحال حاضر یازدهمین اردویمان شروع شده است. اردوی قبلمان هم در کشور ترکیه برگزار شد که اردوی خوبی هم بود. اردوی بعدمان هم متصل به اعزام است.
وی افزود: تیممان شرایط خوبی دارد و امیدواریم که همین شرایط را ادامه بدهیم و به بالاترین سطح آمادگی برسیم و روی سکو برویم. ما به فینال فکر میکنیم و انشاالله که به آنجا هم می رسیم.
پرنیا درباره حریفان تیم ملی در مسابقات پارالمپیک گفت: حدس می زدیم چه تیم هایی در گروهمان قرار می گیرند. خدا را شکر گروه خوبی داریم و می توانیم به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم. 
ملی پوش گلبال به گلایه از مسئولین شهر خود پرداخت و ادامه داد: من و جعفری، یکی دیگر از ملی پوشان گلبال تنها نماینده های استان اردبیل در کاروان ورزشی پارالمپیک هستیم. ادوار گذشته استان اردبیل در المپیک هم نماینده داشت اما متاسفانه در المپیک پاریس نماینده ای نداریم. ما در سال 2018 در جاکارتا قهرمان شدیم و پاداش آن مسابقات را هم دریافت نکردیم. قرار بود از طرف مسئولان ورزش استان به ما زمین بدهند که این کار به گردن شهرداری انداخته شد و آخرسر هم چیزی به ما نرسید.
وی افزود: ما از جانب مسئولین استان هیچ حمایتی نمی شویم. المپیک بالاترین سطح ورزش است اما با این حال مسئولین استان مارا از یاد برده اند. چند روز گذشته از مسئوین خواستیم قولی به ما بدهند و به ما گفتند ببینیم چه می شود. مسئولین می آیند عکس می گیرند و می روند. زحمتش را ورزشکار می کشد اما چیزی دستگیرش نمی شود.
پرنیا در آخر گفت: آقای کارگری چندوقت پیش به تمرین ما آمد و با او صحبت کردیم و خوشبختانه از آن موقع دیدگاهشان کلی عوض شد و حمایت های خوبی از ما کردند. ما هم همدل شدیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با مدال برگردیم و دل مردم را شاد کنیم. انشاالله خدا هم در این مسیر به ما کمک کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط