یک‌شنبه 18 شهریور 1403 - 08:08

کد خبر 570800

شنبه 06 مرداد 1403 - 17:44:17


آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی


ایرنا/ مدیرکل راهداری مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح اربعین از ۱۰ مرداد از مبدأ استان مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در شهرستان مهران آغاز می‌شود.

مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آمادگی کامل انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای اعزام زائران به پایانه‌های مرزی خبر داد و اظهار داشت: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستانهای استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را به عهده خواهند داشت.
به گفته جهانی، کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مردادماه شروع و تا ۱۶ شهریورماه ادامه دارد تا خدمات مطلوبی به نسبت سالهای گذشته به زائران ارائه شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.
جهانی افزود: انجام سرویس‌های دربستی توسط شرکتهای حمل و نقل مسافری در بازه زمانی طرح اربعین ممنوع است.
وی بیان کرد: سرویس‌های دربستی با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود و شرکت‌های مسافربری به هیچ وجه مجوزی برای این منظور ندارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط