چهارشنبه 11 مهر 1403 - 10:04

کد خبر 576059

چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 12:52:47


حمایت ترامپ از اظهارات زن ستیزانه‌ معاونش


فارس/ ترامپ از اظهارات معاونش که زنان بدون فرزند را زنانی بیچاره و گربه دوست توصیف کرده بود‌،‌ حمایت کرد.
 
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا با هدف حمایت از جی‌دی‌ونس،‌ معاون جدیدش،‌ اظهارات ضد زن او را علیه زنانِ بدون فرزند تایید و نشانه‌ای مبنی بر خانواده‌ دوست‌بودن ونس برشمرد.

به گزارش رویترز، اظهارات انتقادی ونس که علنا کامالا هریس را به دلیل فرزند نداشتنش نشانه گرفته بود،‌ مورد تایید و حمایت دونالد ترامپ قرار گرفت.

معاون ترامپ در سال 2021،‌ در انتقاد از هریس به عنوان معاون جو بایدن،‌ رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر زنان دموکرات به دلیل فرزند نداشتنشان آنها را زنان گربه‌دوست و بیچاره توصیف کرده بود.

ادعای توهین‌آمیز ونس علیه هریس، بار دیگر در جریان انتخاب شدنش به عنوان معاون ترامپ پررنگ شد. موضوعی که واکنش شدید و هشدار برخی از استراتژیست‌های سیاسی را به همراه داشت که عنوان کردند اصرار بر مواضع ونس می‌تواند به قیمت از دست دادن آرای هزاران رای‌دهنده در آمریکا تمام شود.

با این حال ترامپ در صحبت‌های اخیرش ضمن حمایت از مواضع ونس عنوان کرد که او دوران سختی را در اوهایو سپری کرده و اکثر دوران کودکی‌اش از سوی مادربزرگش نگهداری و تربیت شده است و سعی داشته فقط نشان دهد که چقدر برای خانواده ارزش قائل است.

ترامپ در بخشی از اظهاراتش به رغم تمام انتقادات مطرح شده علیه ونس،‌ گفته است: من فکر نمی‌کنم، هیچ ایرادی در حرف‌های وی وجود داشته باشد. هریس پیشتر در انتقاد از ونس عنوان کرده بود که وی تنها به شخص ترامپ وفادار خواهد بود نه به کشور آمریکا.

ونس در مقابل با زیر سوال بردن سیاست‌های هریس در جریان بحران مرزی آمریکا او را مورد انتقاد قرار داده و گفته است:‌می‌خواهم از او بپرسم که چه کاری برای کشور کرده است که اکنون وفاداری من را زیر سوال می‌برد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط