چهارشنبه 11 مهر 1403 - 09:56

کد خبر 576269

چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 14:24:08


محمود عباس یک روز عزای عمومی اعلام کرد


تسنیم/ رئیس تشکیلات خودگردان به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین 1 روز عزای عمومی اعلام کرده و دستور داد پرچم‌ها به حالت نیمه‌برافراشته درآید.

ابومازن همچنین صبح امروز اقدام تروریستی در ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد و ملت فلسطین و نیروهای آن را به وحدت و استواری فراخواند.

از طرف دیگر نیروهای ملی و اسلامی در کرانه باختری از اعتصاب سراسری در محکومیت جنایت ترور اسماعیل هنیه خبر دادند.

همچنین مساجد کرانه باختری خواستار خشم عمومی و تشدید مقاومت علیه اشغالگران بعد از ترور شهید هنیه شدند.

صبح امروز، چهارشنبه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تأیید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران همچنین در اطلاعیه دوم به این منظور اعلام کرد: همان‌گونه که به استحضار ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی و آحاد امت اسلامی و رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت رسانده شد، در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه 11 مرداد ماه 1403 مجاهد بزرگ "آقای دکتر اسماعیل هنیه" رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی، در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران تاکید کرد: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های "شهید القدس" دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط