چهارشنبه 11 مهر 1403 - 08:01

کد خبر 576674

چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 20:36:09


درخواست آلمان برای «خویشتنداری حداکثری» بدون محکوم کردن اسرائیل


فارس/ وزیر خارجه آلمان بدون محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور رهبر سیاسی حماس از همه طرف‌ها «به ویژه ایران» خواسته برای اجتناب از تشدید تنش‌ها «خویشتنداری حداکثری» نشان دهند.

«آنالنا بائربوک» علی‌رغم این، به تکرار ادعاهای تحریک‌آمیز علیه حماس پرداخته و گفته است: «حماس یک سازمان تروریستی است که حملات تروریستی بی‌رحمانه‌ای علیه اسرائیل انجام داده است.»وی در ادامه گفت: «مسئله اصلی در حال حاضر جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه و اجتناب از فرو بردن کل منطقه در هرج و مرج است.»بائربوک گفت هر تصمیمی که هم‌اکنون اتخاذ شود می‌تواند اوضاع را آرام‌تر کرده یا آن را بدتر کند. وی از همه طرف‌ها خواست «خویشتنداری حداکثری» نشان داده و «به خاطر ساکنان منطقه» تنش‌ها را کاهش دهند.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.شهید هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آمده بود در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود که با اصابت پرتابه ای از هوا به شهادت رسید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط