چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:55

کد خبر 578227

جمعه 12 مرداد 1403 - 11:40:27


فروشگاه مینی اپ تلگرام راه‌اندازی شد


تکفارس/ تلگرام به تازگی با اصلاح مرورگر درون برنامه‌ای اختصاصی خود و اضافه کردن فروشگاه مینی اپ تجربه کاربری جدیدی را برای مخاطبانش رقم زده است.

طبق گفته تلگرام، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه با مینی اپ‌های این پیام رسان تعامل دارند. این مینی اپ‌ها شامل بازی‌ها، مولدهای هوش مصنوعی و ابزارهایی هستند که تجربه کلی تلگرام را رقم می‌زنند. این امر باعث می‌شد ۴۵۰ میلیون کاربر ماهانه از این افزونه‌های درون برنامه‌ای استفاده نکنند.

تلگرام برای حل این مسئله، فروشگاه مینی اپ جدید را به این پلتفرم اضافه کرده است که فرآیند اجرای برنامه‌ها را تسهیل می‌کند. یک تب به نام App (برنامه) در کنار چت‌ها (Chats) و کانال‌ها (Channels) قرار دارد که برنامه‌های محبوب را نشان می‌دهد. با باز کردن آن شما وارد مرورگر درون برنامه‌ای می‌شوید.

مرورگر تلگرام نیز با اصلاحاتی روبرو شده است. کاربران از این به بعد به جای بستن مرورگر، می‌توانند آن را مینیمایز کنند. با این کار کاربران می‌توانند به آسانی هر موقع خواستند مکالمه یا اجرای برنامه را ادامه دهند. با این قابلیت‌ها دیگر کاربران نیازی نیست برای جستجوی مواردی از پلتفرم خارج شوند.

تلگرام اعلام کرده است این به‌روزرسانی از امروز منتشر می‌شود. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی شامل همه کاربران خواهد شد اما آنطور که به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها رایگان خواهند بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط