دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:54

کد خبر 579551

شنبه 13 مرداد 1403 - 15:14:00


3 ایده دکوراسیونی کم‌هزینه برای تابستان


خراسان/ روزهای گرم تابستان از راه رسیده و وقت آن است که به اتاق نشیمن‌ خانه‌مان روح تازه‌ای ببخشیم. چهار ایده ساده و کاربردی به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه، دکوراسیون خانه‌تان را تغییر دهید و از زیبایی آن لذت ببرید و تنوعی ایجاد کنید.
1 استفاده از سبدهای حصیری| یکی از لوازم یا بهتر است بگوییم بافت لوازمی که در سال ۲۰۲۴ میلادی در جهان به‌شدت مورد توجه قرار گرفته، لوازم حصیری است. به گزارش «راهنماتو»، دیدن حصیر و لمس آن همیشه حسی از خنکی را در ما به وجود می‌آورد. همچنین سبدهای حصیری می‌تواند به عنوان محفظه‌هایی زیبا عمل کند که اطراف را مرتب نشان می‌دهد؛ چراکه می‌توانیم لوازم ریز اتاق نشیمن را داخل آن بریزیم. به عنوان مثال اگر بچه خردسال دارید و همیشه اسباب بازی‌هایش را داخل اتاق نشیمن پخش می‌کند، برای جمع‌وجور کردن فوری آن می‌توانید از سبد حصیری استفاده کنید. سبدهای حصیری هزینه‌های بسیار زیادی ندارند و در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی در بازار موجود هستند که می‌توانید انواع آن را انتخاب و تهیه کنید.
2 رومیزی تابستانی| ابتدا به طیف رنگی که در دکوراسیون منزلتان دیده می‌شود، توجه داشته باشید. سپس رومیزی رنگارنگی برای میزهایتان، به خصوص میز ناهارخوری در نظر بگیرید. برای انتخاب طرح رومیزی می‌توانید از طبیعت و گل‌های گرمسیری الهام بگیرید. نکته این است که به وقت چیدن میز برای شام هم از ظروفی استفاده کنید که درخشان هستند و در تناقض با رنگ رومیزی قرار می‌گیرند.
3 تابلوهای دیواری با طرح‌های تابستانی| نکته این است که وجود چنین تابلوهایی در بخشی از خانه می‌تواند آن نقطه را تبدیل به نقطه کانونی منزل شما کند. بنابراین می‌توانید مبلمانتان را طوری بچینید که رو به تابلو قرار گیرد. برای این منظور می‌توانید تابلوهایی با طرح‌های ساحل، دریا، گل‌ها یا میوه‌های تابستانی تهیه کنید.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط