شنبه 31 شهریور 1403 - 00:03

کد خبر 59350

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 16:38:10


شرایط فروش اقساطی KMC T8 کرمان موتور - اردیبهشت 1402


آخرین خودرو/ شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 را با قیمت قطعی اعلام کرد. متقاضیان خرید این پیکاپ دو دیفرانسیل می توانند از 30 اردیبهشت تا 13 خرداد نسبت به خرید اینترنتی از کرمان موتور اقدام کنند.
قیمت قطعی پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور یک میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده است. باید به این نکته توجه داشت که قیمت گذاری و فروش خودروهای کار و تجاری توسط شرکت های خودروساز انجام می شود و بحث هایی مانند سامانه یکپارچه فروش خودرو و شورای رقابت برای این دسته از خودروها وجود ندارد. کرمان موتور در این شرایط فروش پیش پرداخت یک میلیارد تومانی را در نظر گرفته است و بر اساس بخشنامه منتشر شده، خودروها طی 90 روز کاری به دست خریداران خواهند رسید. همچنین سود تاخیر 3 درصد به صورت ماهانه برای مشتریان لحاظ می شود. 

الباقی وجه خودرو با احتساب هزینه کارمزد اقساط، بیمه بدنه و... به صورت یک چک 12 ماهه (برای تاریخ 30 اردیبهشت 1403) به مبلغ 779 میلیون و 199 هزار و 300 تومان به حساب شرکت واریز می شود. در این طرح فروش کرمان موتور، T8 با رنگ های سفید، مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهند شد و سند خودرو تا پایان اقساط و با تسویه حساب نهایی آزاد می شود.

پیکاپ KMC T8 یک خودروی دو دیفرانسیل و شاسی مستقل است که در خط تولید کرمان موتور مونتاژ می شود. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر مجهز است و قدرت 174 اسب بخار را با گشتاور 290 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده T8 از نوع شش سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، استارت دکمه ای، سنسور نور، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری زنون چراغ های جلو، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، قابلیت تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها (تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین)، ترمز های دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی و... از جمله امکانات KMC T8 کرمان موتور است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط