شنبه 31 شهریور 1403 - 03:41

کد خبر 59398

چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 17:15:00


دو خودروی جدید مدیران خودرو در سامانه یکپارچه


آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو دو محصول جدید خود را برای اولین بار در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی قرار داد. این شرکت برنامه دارد تا طی روزهای آتی این خودروها را به صورت رسمی رونمایی کند و در حال حاضر متقاضیان می توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

گفته می شود که در روزهای آتی شرکت مدیران خودرو ام وی ام آریزو 5 اسپرت (آریزو 5 اِس) را به صورت رسمی رونمایی می کند و برای همین عرضه این خودروی سدان را در سامانه یکپارچه فروش آغاز کرده است. همچنین X22 پرو دنده ای که بیلبوردهای تبلیغاتی آن اکران شده است، در سامانه یکپارچه دارد و در حال حاضر متقاضیان خرید خودرو می توانند تا دو محصول جدید را در سبد عرضه مدیران خودرو ببینند.

ام وی ام X22 پرو MT به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است و 116 اسب بخار قدرت را با گشتاور 143 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودروی مونتاژی از نوع 5 سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند. سانروف برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سنسور پایش باد تایرها، گرمکن صندلی های جلو، دو کیسه هوا، رینگ آلومینیومی و... از جمله امکانات ام وی ام X22 پرو دنده ای است.

ام وی ام آریزو 5 اِس هم نمونه ارتقا یافته و فیس لیفت آریزو 5های قبلی است که در کنار تغییرات ظاهری، بهبود امکانات رفاهی را تجربه کرده است. در آریزو 5 اسپرت سبک طراحی جلو پنجره، سپرها و ترکیب رنگ تریم داخلی جوان پسندتر شده و امکاناتی مانند گرمکن صندلی های جلو و صندلی برقی راننده به این سدان کلاس C اضافه گردیده است. آریزو 5 اِس به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است و 147 اسب بخار قدرت را با گشتاور 210 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده آریزو 5 اسپرت از نوع اتوماتیک CVT با قابلیت تیپ ترونیک 9 سرعته مصنوعی است و توان را به چرخ های جلو می رساند. شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سانروف برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، آینه های تاشو برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو و... از جمله امکانات ام وی ام آریزو 5 اسپرت است.

نویسنده: سامان امانی نژاد


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط