جمعه 30 شهریور 1403 - 07:53

کد خبر 59843

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 08:06:48


مقام حماس: رژیم اشغالگر از گسترش مقاومت در کرانه باختری ترسیده است


ایرنا/ «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در سخنانی گفت که رژیم اشغالگر از گسترش مقاومت در کرانه باختری ترسیده است.

به گزارش المیادین، «صالح العاروری» گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل از گسترش مقاومت در کرانه باختری ترسیده و آشفته است.
وی تاکید کرد: مقاومت در درگیری نهایی با دشمن صهیونیستی وارد عمل خواهد شد و ضربه‌ای واقعی متوجه رژیم اشغالگر خواهد کرد تا آن را محدود و کوچک کند و پیروزی آشکار و قاطعی را بر آن رقم بزند.
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: رژیم اشغالگر همه کشورهای عربی را شکست داد اما اکنون توسط حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی که برابر این رژیم ایستادند و معادلات خود را بر آن تحمیل می‌کنند، به دنبال بازدارندگی است.
العاروری افزود: به رهبران جنایتکار و فاشیست دشمن می‌گویم پاسخ به ترور شیخ خضرعدنان و رهبران غزه به پایان نرسیده است و آنچه رخ داد یک پاسخ اولیه است و مقاومت آخرین حرف خود را نگفته است. پاسخ کوبنده مقاومت در راه است.

سه‌شنبه گذشته هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ده‌ها فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و شماری نیز زخمی شدند.
پس از این حمله موج گسترده‌ای از حملات موشکی مقاومت علیه شهرک‌های صهیونیستی انجام شد که در نهایت منجر شد تا رژیم صهیونیستی به توافق آتش بس تن دهد.
منابع خبری شنبه شب از اجرای توافق آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط