دوشنبه 02 مهر 1403 - 05:48

کد خبر 600282

سه‌شنبه 30 مرداد 1403 - 13:33:00


محتوای فاش شده بازی Astro Bot به کمئوهای متعدد اشاره دارند


زومیت/ اتوجه‌به جزئیاتی که از گیم‌پلی افشاشده Astro Bot در اختیار داریم، بازیکن‌ها در ماجراجویی آینده با کمئوهای پرتعدادی مواجه خواهند شد.
   
بیش از دو هفته دیگر تا عرضه بازی موردانتظار Astro Bot استودیو تیم آسوبی زمان باقی مانده است و طرفداران مشتاق تجربه جدیدترین انحصاری پلی استیشن 5 هستند. بااین‌حال تعداد کمی از بازیکن‌ها موفق به تجربه این بازی شده‌ و جزئیات زیادی از گیم‌پلی را در فضای مجازی افشا کرده‌اند؛ برای مثال در ویدیویی که توسط یک یوتیوبر افشا شده است، دنیاهای مختلف بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

باتوجه‌به افشای اطلاعات زیاد Astro Bot، ما هم‌اکنون جزئیات مختلفی را از بازی در اختیار داریم؛ برای مثال بازی شامل یک پایگاه مرکزی می‌شود که در آن تمام ربات‌های نجات‌یافته کنار هم جمع می‌شوند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند در ماجراجویی خود انواع زیست‌بوم‌ها ازجمله سرزمین یخی، مناطق گرمسیری، آتشفشان‌ها و صحرا را کاوش کنند.



بااین‌حال شاید جذاب‌ترین جزئیات فاش شده از بازی Astro Bot مربوط‌به تعداد ربات‌های کمئو یا مهمان آن باشد. به‌گفته افشاگران در این بازی حدود ۷۲ ربات کمئو وجود دارد که از بازی‌های پلی استیشن و سایر فرانچایزهای تردپارتی به بازی آمده‌اند. باتوجه‌به اینکه حدود ۳۰۰ ربات در مناطق مختلف پراکنده شده‌اند تا بازیکن‌ها آن‌ها را پیدا کرده و نجات دهند، تعداد ربات‌های کمئوی افشاشده حیرت‌آور است.

بازی Astro Bot در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. تیم آسوبی وعده داده است این بازی بزرگ‌ترین تجربه بازیکن‌ها با آسترو باشد و به‌اندازه یک بازی کامل بازیکن‌ها را سرگرم کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط