دوشنبه 02 مهر 1403 - 05:48

کد خبر 600601

سه‌شنبه 30 مرداد 1403 - 16:03:41


نینجا تئوری عرضه Hellblade 2 را موفقیت‌آمیز می‌داند


گیم فا/ گزارش مالی جدید استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) نشان می‌دهد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 علی‌رغم شک و تردیدها عرضه موفقیت‌آمیزی داشته است.
     
بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از بزرگترین عناوین فرست پارتی ایکس باکس است که در سال جاری میلادی منتشر شد، اما داده‌ها نشان می‌دهد که بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و ظاهراً فروش مناسبی نداشته است. با این حال، نینجا تئوری از عملکرد بازی در هنگام عرضه راضی به نظر می‌رسد.

اخیراً جدید گزارش مالی سال گذشته نینجا تئوری منتشر شده است که نشان می‌دهد عنوان Hellblade 2 عرضه موفقیت‌آمیزی داشته است. اگرچه ممکن است دیدن نام Hellblade 2 در گزارشی درباره سال ۲۰۲۳ عجیب به نظر برسد، اما ظاهراً این تیم نظراتی را در مورد جدیدترین بازی خود در همان گزارش آورده است.

این اولین باری است که استودیوی نینجا تئوری از زمان عرضه درباره آخرین بازی خود اظهار نظر می‌کند. نینجا تئوری در بخشی از این گزارش می‌گوید:

پس از انتشار موفقیت آمیز Hellblade 2، نینجا تئوری اکنون تلاش خود را بر روی پروژه‌های مختلف آینده متمرکز خواهد کرد.
استودیوی نینجا تئوری هنوز آماری از بازی Hellblade 2 را منتشر نکرده است. اخیراً در گزارشی اشاره شده که تعداد پلیرهای عنوان مذکور در استیم با گذشت دو ماه از انتشار آن به کمتر از ۵۰ نفر رسیده است.

Senua’s Saga: Hellblade 2 هم‌اکنون بر روی ایکس‌ باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط