جمعه 13 مهر 1403 - 08:58

کد خبر 60156

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:53:02


تذکر استاندار یزد به مدیران: مردم در دستگاه‌های اجرایی با رفتار خوبی مواجه نمی‌شوند


تسنیم/ استاندار یزد گفت: مردم در تمام اقشار به دلیل نیازهایی که دارند مجبورند که به ادارات و دستگاه‌های دولتی مراجعه کنند ولی بعضا متاسفانه با رفتار خوبی مواجه نمی‌شوند.

مهران فاطمی، استاندار یزد صبح امروز در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد اظهار داشت: در ارزیابی ادارات باید به گونه‌ای نظارت و بررسی صورت پذیرد که حقی از بخشی تضییع نشود و اداره‌ای نتواند با شاخص‌سازی در حالی به عنوان برتر معرفی شود که حقش نیست.

وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی که در طول سال از فعالیت ادارات داریم، اجازه نمی‌دهیم که چنین اتفاقی رخ دهد و سعی می‌کنیم دستگاه‌ها و نهادهایی به عنوان برتر معرفی شوند که واقعا حق دارند.

استاندار یزد بیان کرد: از شورای راهبری توسعه مدیریت استان انتظار می‌رود در حوزه بهره‌وری، آموزش، چابک‌سازی نیروی انسانی و سیستم کارشناسی، تحول اداری و مواردی از این قبیل را دنبال کند.

فاطمی با بیان اینکه به هر تقدیر بخشی از این موضوع و انگیزه‌ها به حقوق، پاداش و مزایا باز می‌گردد، گفت: ما باید به دنبال راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری و انگیزه در میان کارمندان ادارات و نهادها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد مردم وقتی وارد دستگاه‌های اداری می‌شوند با دو موضوع مواجه می‌شوند اول اینکه کارشان راه نمی‌افتد و در درجه دوم متاسفانه با رفتار نامناسب هم روبه‌رو می‌شوند.

استاندار یزد تصریح کرد: مردم در تمام اقشار به دلیل نیازهایی که دارند مجبورند که به ادارات و دستگاه‌های دولتی مراجعه کنند ولی بعضا متاسفانه با رفتار خوبی مواجه نمی‌شوند.

فاطمی با اشاره به اینکه متاسفانه الان بهره‌وری در ادارات به میزانی که باید باشد نیست ادامه داد: برای رفع این مشکل آموزش از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است اما این آموزش نباید در سطح پایین رخ دهد و حتما باید آموزشی را اجرا کنیم که نتیجه بخش باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط