پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 16:38

کد خبر 602078

چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 18:07:37


توقیف ۹ شوتی و ۶۱ کیلو هرویین در هرمزگان


فارس/ بنابر اعلام فرمانده انتظامی هرمزگان در شبانه روز اخیر ۹ دستگاه خودروی شوتی توقیف و نیز ۶۱ کیلو هروئین در این استان کشف شد.

سرهنگ عباس علی یاری، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و توقیف 9 دستگاه خودرو شوتی و دارای تغییر وضعیت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی یاری گفت:در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان،روز گذشته طرح ضربتی مقابله و برخورد با خودروهای شوتی و خودروهای دارای تغییر وضعیت در حوزه های استحفاظی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند عوامل انتظامی بندرعباس در محورمواصلاتی بندر میناب و بلعکس مجموعا تعداد 9 دستگاه خودرو سواری شوتی سوخت بر و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو های توقیفی جمعا 4 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی ارزش مالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 2 میلیارد ریال عنوان کرده و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط