پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 16:44

کد خبر 602079

چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 18:08:29


ثبت رطوبت ۹۰ درصدی در ۳ شهر استان بوشهر


فارس/ هواشناسی استان بوشهر از ثبت رطوبت ۹۰ درصدی هوا در شهرهای تنگ ارم، جم و گناوه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در شهرهای تنگ ارم، جم و گناوه ۹۰ درصد گزارش شده و شبانکاره و خورموج نیز با ۴۵ درجه بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا، در ساعت‎‌هایی از ظهر تا اوایل شب، در برخی نقاط به ویژه نواحی شرقی و مرتفع و بخش‌هایی از جنوب استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رشد ابرهای همرفتی، وزش تندباد لحظه‌ای، رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

در این مدت با افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، سواحل استان متلاطم خواهد بود و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده نیز جو آرامی در سطح استان و دریا پیش‌بینی می‌شود.در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر، در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شرقی و بخش‌های جنوبی استان با احتمال ناپایداری موقت جوی و فردا مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎‌شود.

در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل تا فردا صبح ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط