پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 16:59

کد خبر 602151

چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 19:21:18


افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح ورزشی در همدان


صدا و سیما/ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۶ طرح ورزشی با ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هفته دولت امسال در استان همدان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی یک طرح ورزشی نیز در این هفته آغاز خواهد شد.
او با اشاره به افتتاح استخر بانوان شهرستان بهار گفت: احداث این استخر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده که ۲۷۰.۰۰۰ ملیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای آن احداث این طرح هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح و بهره برداری از زمین چمن‌های مینی فوتبال روستایی نیز خبر داد و گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای آبمشکین کبودراهنگ سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی شده و برای احداث آن ۲۵.۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
حقیقی افزود: سال گذشته در هفته دولت کلنگ احداث زمین چمن مینی فوتبال قاسم آباد لک لک شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و در کمتر از یکسال این طرح با اعتبار ۲۸.۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهر برداری می‌رسد.
او تصریح کرد: همچنین زمین چمن مینی فوتبال بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ نیز با مساحت ۱۱۵۲ مترمربع و اعتبار ۲۳.۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط