پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 16:56

کد خبر 602194

چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 20:00:36


دستگیری عامل درگیری مسلحانه در شهریار


فارس/ جانشین انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل درگیری مسلحانه در شهریار خبر داد.

سردار مهدی کرمی، جانشین انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: 21 خردادماه سال جاری در اثر یک فقره درگیری و نزاع در شاهدشهر شهریار، فردی 17 ساله با سلاح شکاری از ناحیه پای راست دچار جراحات عمیق و از ناحیه دست راست و چپ و فرق سر توسط ضربات چاقو و قمه دچار جراحات شدید شد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران پلیس امنیت عمومی حکایت از فرار متهم به شهرستان کوهدشت داشت و متهم به صورت لحظه‌ای مخفیگاه خود را جابجا می‌کرد که با اقدامات فنی و پلیسی، متهم را در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان شهریار شناسائی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر و در بازرسی‌های اولیه یک تیغه چاقو که در زمان درگیری استفاده شده بود، کشف شد.

جانشین انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اعلام داشت که شاکی را به دلیل ایجاد مزاحمت برای خانواده و اختلافات شخصی با کشاندن در یک محل با سلاح شکاری و ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری شده است.

سردار کرمی با اعلام اینکه در ادامه اعترافات متهم، یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیرمجاز نیز کشف شد، گفت: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط