جمعه 13 مهر 1403 - 08:54

کد خبر 60247

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 13:00:00


سارق کارت عابربانک افراد کهنسال در اراک دستگیر شد


صدا و سیما/ سارقی که با چرب زبانی و به بهانه کمک اقدام به برداشت وجه نقد از کارت عابر بانک افراد کم سواد و کهنسال می‌کرد در عملیات مأموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چنده فقره سرقت کارت‌های عابر بانک تعدادی از شهروندان اراکی، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان، در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
معیریان افزود: با به اتمام رسیدن تحقیقات مشترک مأموران کلانتری ۱۳ و پاسگاه انتظامی گیلی شهرستان اراک، سرانجام سارق مذکور شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
او با اشاره به اعتراف این سارق به ۵ فقره سرقت کارت عابربانک شهروندان گفت: سارق ابتدا افراد کهنسال و کم سواد را شناسایی و سپس با چرب زبانی و به بهانه کمک به آن‌ها در خرید اقلام و در یک فرصت مناسب، اقدام به برداشت وجه نقد از کارت مالباختگان می‌کرده است.
فرمانده انتظامی اراک با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست افرادی  که در استفاده از دستگاه‌های خودپرداز ناتوان هستند در مواقع لزوم فقط به کمک آشنایان و اقوام خود اعتماد کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط