جمعه 13 مهر 1403 - 04:59

کد خبر 60350

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 14:28:36


چهار موتورسیکلت سرقتی در فاروج کشف شد


مهر/ فرمانده انتظامی فاروج از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و دوربین‌های مداربسته با دستگیری ۲ سارق و کشف بیش از ۱۰ فقره سرقت مختلف خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی فاروج اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ حین کنترل محسوس و نامحسوس مجرمان و سارقان حوزه استحفاظی، موفق شدند محل نگهداری تعدادی موتور سیکلت سنگین و سبک مسروقه را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه محل اختفای موتورسیکلت‌های مسروقه، منزل یکی از سارقان سابقه دار بود، بیان داشت: بلافاصله مأموران با اخذ مجوز قضائی به درب منزل وی مراجعه و طی بازرسی به عمل آمده تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت سبک و سنگین به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال، تعداد ۷ دستگاه چشمی دوربین مداربسته و متعلقات آن، یک دستگاه لب تاپ و تعدادی اموال مشکوک به سرقتی کشف شد.
وی با بیان اینکه متهم دستگیر و به مراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شد، خاطرنشان کرد: در ادامه دستگیری همدستان این سارق، طی یک عملیات غافلگیرانه یکی دیگر از سارقان نیز در مخفیگاهش واقع در اطراف شهر شناسایی و دستگیر شد.
پوربه تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها اعتراف کرده که موتورسیکلت‌های مسروقه را با همکاری احدی از دوستانش از شهر مشهد مقدس سرقت کرده و سایر اموال مسروقه کشف شده نیز بیان داشته دوربین‌های مدار بسته را از سطح شهر و روستاهای اطراف فاروج سرقت کرده اند.
فرمانده انتظامی فاروج در پایان با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: در راستای اجرای رعایت حقوق شهروندی، مالباختگان به کلانتری ۱۱ دعوت و اموال مکشوفه توسط مالباختگان شناسایی و تحویل آنان شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط