پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 10:00

کد خبر 60392

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 14:56:33


متلاشی شدن باند سارقان منزل در ملایر


ایسنا/ فرمانده انتظامی ملایر از متلاشی شدن سه نفر اعضای باند سارقان منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف اموال سرقتی در ملایر با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند سرقت منزل و ساختمان های نیمه کاره با پیگیری های شبانه روزی و هوشمندانه مأموران این کلانتری، سرانجام مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی تعداد سه نفر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری بودند به بزه انتسابی اعتراف کردند و برخی از اموال مسروقه شامل یک دستگاه موتور جوش، یک دستگاه فرز، سه عدد شمشه بنایی، یک عدد پتک، ۳۵ متر سیم و کابل، یک عدد اره و یک عدد دیلم به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال نیز از محل اختفای آنها کشف و ضبط  شد.
فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده و متلاشی شدن این باند، هر سه نفر اعضای آن به مراجع قضایی معرفی شدند، از دستگیری چهار نفر سارق و خریدار اموال مسروقه و کشف وسایل سرقتی با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد.
ساکی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و مجرمان مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه تعداد یک نفر سارق سیم برق، یک نفر سارق مغازه، یک نفر سارق محتویات داخل خودرو و یک نفر خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده، ۸۵ متر کابل برق، یک عدد ایرپاد، سه عدد شارژر، یک عدد سیم چین، یک حلقه لاستیک، یک عدد جک خودرو و مقادیری ابزارآلات سرقتی را کشف کردند و با تشکیل پرونده هر چهار متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط