پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 07:54

کد خبر 60584

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 17:32:22


پیکر شهید «احمد ظفری» در روستای باباقاسم نهاوند به خاک سپرده شد


ایسنا/ پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «احمد ظفری» امروز با حضور پرشور مردم شهرستان نهاوند و مسئولان در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید احمد ظفری پس از ۴۱ سال دوری از وطن امروز با تشییع مردم گرانقدر شهرستان نهاوند در گلزار شهدای روستای باباقاسم با حضور انبوه مردم در آغوش خاک آرام گرفت.

این شهید عزیز از شهدای جاویدالاثر جهادسازندگی دوران دفاع مقدس است که در ۲۰ بهمن سال ۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و بعد از ۴۱ سال غربت تفحص، سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) وارد شهرستان نهاوند شد و در همین روز یادواره شهدای گرانقدر ۸۵۰ شهید گرانقدر شهرستان با حضور پیکر مطهر این شهید برگزار شد.

همان‌روز مردم بخش خزل استقبال باشکوهی از پیکر این شهید والامقام کردند و چهارشنبه پیکر این شهید جهادگر پس از حضور در مراسم زیارت عاشورا حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) نهاوند برای وداع به روستاهای دهفول، جهان‌آباد، شعبان، گیل‌آباد، زرامین سفلی و شهرهای برزول و گیان انتقال داده شد و مردم این روستاها و شهرها نیز استقبال بی‌نظیری از این شهید داشتند و عصر همین روز مراسم وداع با حضور ورزشکاران در سالن عباداله خدارحمی برگزار شد.

همچنین مراسم اصلی وداع با پیکر شهید چهارشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد و در این مراسم نماینده مردم بروجرد در مجلس سخنرانی کرد.

امروز هم با حضور پیکر مطهر شهید مراسم زیارت عاشورا و مراسم وداع در محوطه اداره جهادکشاورزی نهاوند با حضور سردار ذوالفقاری، مشاور فرمانده انتظامی کشور، سردار امیری، فرمانده انتظامی استان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

پس از اقامه نماز توسط امام جمعه نهاوند بر پیکر مطهر این شهید، از محل مدیریت جهادکشاورزی به سمت میدان امام خمینی(ره) بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان نهاوند تشییع و سپس به سمت روستای باباقاسم زادگاهش انتقال داده شد.

مردم روستای باباقاسم نیز به احترام فرزند قهرمانشان شهید "احمد ظفری" تمام قد قیام کردند و سرانجام پیکر مطهر این شهید در زادگاهش به خاک سپرده شده و آرام گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط