شنبه 31 شهریور 1403 - 13:25

کد خبر 60849

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 22:49:19


اسپانسر جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال چه شرکتی بود؟


آخرین خودرو/ جشن قهرمانی بیست و دومین لیگ برتر فوتبال با برتری تیم پرسپولیس در قائمشهر برگزار شد و در این مراسم نام تجاری یک شرکت خودروساز بسیار به چشم می آمد. فردا موتورز نام یکی از خودروسازان خصوصی است که در آخرین روز بازی های لیگ برتر فوتبال حضور داشت و در جشن قهرمانی پرسپولیس، نشان تجاری این یک شرکت بر سکوی قهرمانی دیده می شود.
صبح امروز شرکت فردا موتورز اعلام کرد که با هدف حمایت از ورزش قهرمانی در آخرین روز لیگ برتر فوتبال حضور خواهد داشت و در بازی های مختلف این روز، نام تجاری آن در بیلبوردهای تبلیغاتی ورزشگاه ها اکران شده بود. این اقدام فردا موتورز باعث شد تا نام تجاری این شرکت در یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی سال به میلیون ها نفر از هواداران فوتبال نمایش داده شود. در دوره های قبلی لیگ برتر نام های تجاری بزرگی به عنوان اسپانسر و حامی مالی حضور داشتند و حال فردا موتورز با این اقدام خود، جایگاه جدیدی را برای نشان تجاری خود فراهم کرده است. این تبلیغات هدفمند فردا موتورز در جشن قهرمانی بیست و دومین لیگ برتر فوتبال، هم زمان با روزهایی است که این خودروساز خصوصی دوره ای جدید در تولید را آغاز کرده و می خواهد تا در سال 1402، رکورد تولیدش را با رشد چند برابری ثبت کند.


در حال حاضر بسیاری فردا موتورز را به محصولاتی مانند سدان 511، کراس اوور SX5، کراس اوور T5 و خودروی خانوادگی لوکس سوبا M4 می شناسند که در کارخانه های سمنان و بروجرد این خودروساز خصوصی با نشان FMC مونتاژ می شوند. این شرکت خودروساز با افزایش تیراژ تولید و داخلی سازی در سال های گذشته توانسته است تا سهم خوبی را از بازار خودروهای مونتاژی بگیرد و در زمان کوتاهی بیش از 40 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش فعال در سطح کشور را داشته باشد و در بحث امداد جاده ای، یکی از مطرح ترین ناوگان ها را میان خودروسازان خصوصی در اختیار دارد. 


فردا موتورز سال 1402 را در کنار عرضه محصولات جدید و ادامه روند توسعه محصول، با حضور در گردهمایی های مهم و تاثیرگذار آغاز کرده و در دو ماهه گذشته، در رویدادهای مهم ورزشی و اقتصادی حضور پر رنگ خود را نشان داده است. چندی پیش کراس اوور T5 و خودروی خانوادگی لوکس سوبا M4 به عنوان ناوگان تشریفات سران خارجی در رویداد ایران اکسپو انتخاب شد و حال می بینیم که این خودروساز خصوصی، در راستای تبلیغات موثر رویکردی حمایتی از ورزش را در پیش گرفته و اسپانسر جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط