شنبه 24 شهریور 1403 - 22:07

کد خبر 613259

شنبه 10 شهریور 1403 - 13:47:05


وضعیت قرمز همچنان در داماش گیلان


ورزش 3/برخلاف آنچه که تصور می‌شود داماش گیلان به آرامش نرسیده و اکنون روزهای پر التهاب‌تری را نیز دنبال می‌کند.
هرچند که اعضای هیات مدیره باشگاه داماش با نفراتی صاحبنام و کارنامه‌دار انتخاب شدند و حسین خبیری نیز که طی سالیان اخیر تجربه قابل توجهی را در اختیار دارد، به عنوان مدیرعامل آبی‌ها کار را استارت زده، اما مشکلات قدیمی مانع از تحقق اهداف این  باشگاه شده است.
مالکیت باشگاه هنوز تغییر نیافته و مالک سابق اسناد مربوط به انتقال را در اختیار اعضای جدید قرار نداده و کارشکنی‌های شکل گرفته باعث شده تا این تیم در فاصله کوتاه باقی‌مانده نتواند اهداف مدنظر خود را به درستی دنبال کند. این در حالیست که شرایط فصل گذشته از حیث مالکیتی و بی‌توجهی به این تیم پرطرفدار در رشت باعث شده بود تا آنها فصل پر چالشی را در دنبال کرده و خطر سقوط را در یکقدمی خود احساس کنند. 
هواداران پرشور داماش که نمی‌خواهند یک بار دیگر وضعیتی مشابه فصل گذشته را تجربه کرده و تمامی انرژی خود روی سکوها را صرف فرار اژ سقوط کنند، امیدوارند هر چه زودتر تکلیف مالکیت مشخص شده و تیم جدید کار را با تدابیر لازم دنبال کنند. در این رابطه آنها مواضع سختی برابر کارشکنی شکل گرفته از سوی مالک سابق گرفته و به دنبال حل چه سریعتر سرنوشت باشگاه برای دوری از خطرات احتمالی قبلی هستند.
باید دید مالک قبلی باشگاه که با ادعای خدمت به این تیم پرطرفدار و داماشی‌ها پا به میدان گذاشته بود و در مقطع حساس پایانی فصل آنطور که باید نتوانست انتظارات را برآورده کند، اکنون با دریافت مطالبات مدنظر خود شرایط را برای شکل‌گیری روزهای امیدوارکننده در داماش فراهم خواهد ساخت یا خیر.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط