سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 07:52

کد خبر 61431

جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 18:19:47


دستگیری پزشک قلابی در مشهد


صدا و سیما/ با تلاش ماموران انتظامی مشهد فردی کلاهبردار که برای درمان افراد نیازمند کمک‌های مردمی جمع آوری می کرد دستگیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری مردی میانسال تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای درمان افراد نیازمند موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شیرازی مشهد قرار گرفت.

نگهبان افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد مردی حدوداً ۵۴ ساله در هسته مرکزی شهر مشهد با معرفی خود به عنوان متخصص بیمار‌های غدد به عنوان یک فرد سرشناس و خیّر با سوء استفاده از احساسات شهروندان اقدام به جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای نیازمندان و بیماران بی بضاعت در شهر‌های غربی کشور می‌کند.

وی گفت: ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری شیرازی پس از بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان و به دست آوردن مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و متهم را هنگام پرسه زنی در یکی از خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در ادامه تحقیقات در برابر مستندات کشف شده و ادله پلیس به ۳۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان به بهانه کمک به نیازمندان اعتراف کرد.

نگهبان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط